سردار سلامی:

آماده شرکت در وسیع ترین و طولانی ترین جنگ با استکبار هستیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما با تمام پیکره استکبار می جنگیم. ما قدرت مادی و معنوی انباشته ایم و آماده ایم وسیع ترین و طولانی ترین نبردها را اداره کنیم. فرزندان این مملکت مفسر واقعی آیات آسمانی قرآن هستند.
کد خبر: ۸۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ - 30May 2016

آماده شرکت در وسیع ترین و طولانی ترین جنگ با استکبار هستیم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم گفت: ما جغرافیای پیوسته ای داریم که دشمن می خواهد این جغرافیای ما را تجزیه کند تا از شکل گیری تمدن اسلامی جلوگیری کند.

وی افزود: ما با تمام پیکره استکبار می جنگیم. ما قدرت مادی و معنوی انباشته ایم و آماده ایم وسیع ترین و طولانی ترین نبردها را اداره کنیم. فرزندان این مملکت مفسر واقعی آیات آسمانی قرآن هستند.

سلامی تصریح کرد: شاهد زوال و فروپاشی تمدنی هستیم که با تکیه بر لیبرالیسم چیزی جز به راه انداختن جنگ های بزرگ و انباشتن زردخانه های هسته ای نداشتند.


جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: آواره سازی ملت های مظلوم، کودتاها، اشاعه استبداد و از بین بردن مفهوم آزادی محصول و ارمغان این تمدن بوده است.

سلامی اضافه کرد: شاهد زوال تمدن غرب هستیم و در کنار این زوال شاهد طلوع قدرتی هستیم که پیامش آزادی، عدالت، کرامت،استقلال حقیقی، صلح دوستی، آرامش، امنیت و پیشرفت برای همه عالم است و آن تمدن اسلامی ست.

وی بیان کرد: تمدن غرب برای جهان اسلام از یک صد سال گذشته جز کوچک سازی امت اسلام، تبدیل دولت های اسلامی به دولت های ضعیف، محو هویت فرهنگی، انحطاط علمی، فقر و آوارگی چیز دیگری نداشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان داشت: جنگ های بسیار در منطقه، تشکیل رژیم صهیونیستی، کودتای 28 مرداد، پادشاهان دیکتاتور، اشغال یمن و حمله عربستان به آن و حمایت صدام از دیگر ارمغان های این تمدن برای اسلام بوده است.

سلامی گفت: امروز سربازان مزدور تمدن ویرانگر غرب سرگرم آواره کردن فرزندان امت اسلام و به ذلت نشاندن آن ها در شهرها و کشورهای اروپایی هستند. این تمدن با مفاهیم شیک و ظاهرپسند ارائه می شود اما جز ویرانی و کشتار چیزی برای همه عالم نداشتند. انگلیسی ها و آمریکایی ها  در اقصی نقاط عالم جنگ هایی به راه انداخته اند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام به حاکمیت رسیده و بذر آگاهی در قلب و ذهن مسلمانان عالم کاشته شده است و نظم قوا به نفع اسلام تغییر پیدا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما توانسته ایم ظرف 4 دهه از مسیرهای سخت جهانی عبور کنیم. اگر روزی در امتداد کرخه و کارون می جنگیدیم امروز در شرق مدیترانه دشمن را تعقیب می کنیم.

وی ادامه داد: همه ی سرزمین های اسلامی میدان انقلاب های بزرگ علیه امپراتوری های ظاهری است. جهان اسلام در حال ساخت تمدن است.

سلامی در ابتدای صحبت های خود با اشاره با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: پس از رحلت امام خمینی، مقام معظم رهبری با حکمت، تدبیر و شجاعت سکان سفینه نجات اسلام را در اختیار دارند و بیرق دار آزادی همه مسلمانان عالم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه در مورد مدافعان حرم گفت: این نخل قامتان بر زمین افتادند تا نخل قامت یک ملت استوار بماند. اینان ضامن امنیت، عزت و منزلت ما هستند. مدافعان حرم تندیس های زنده شجاعت و ایثارند و هجرت را مقدمه جهاد قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها