پیام استاندار کرمان به کنگره بزرگداشت شهدای حراستی استان کرمان

امروزه به وجود فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، وحدت و همدلی بیش از همیشه محتاجیم و ساختن ایران اسلامی جز با به کارگیری این ارزش ها مقدور نیست.
کد خبر: ۸۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ - 30May 2016

پیام استاندار کرمان به کنگره بزرگداشت شهدای حراستی استان کرمان

به گزارش دفاع پرس از کرمان، علیرضا رزم حسینی در پیامی به مناسبت کنگره بزرگداشت شهدای حراستی استان کرمان آورده است: امروزه به وجود فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی، وحدت و همدلی بیش از همیشه محتاجیم و ساختن ایران اسلامی جز با به کارگیری این ارزش ها مقدور نیست.


با درود به روح پرفتوح بزرگمرد تاریخ خمینی کبیر (ره) که با نفس مسیحایی خویش در تن مرده این مرز بوم و بلکه جهان اسلام دمید و پرچم سرافرازی و سربلندی عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در این خطه از جهان برافراشت.


با سلام به ارواح طیبه شهدا که میثاق نامه جوانمردی و سربازی در راه سید الشهدا را با خون سرخ و مطهر خویش ممهور نموده اند، به فرموده رهبر عظیم الاشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای نکوداشت و زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب ضامن تداوم و بقای انقلاب اسلامی است و اهمیت این رهنمود اکنون با گذشت قریب به سه دهه اتفاقات مهم جنگ و انقلاب و پا گرفتن نسل سوم و چهارم پس از انقلاب به خوبی هویداست.


وی در ادامه می افزاید، هنوز صدای سرفه های جانبازان شیمیایی گاه و بیگاه به گوش می رسد و هنوز تن های ترکش خورده در خیابان ها با ویلچر و عصا در حال تردد هستند و با این همه جهان؛ عظمت، ایثار و فداکاری این مردم و فرزندان نجیب آنها را آنگونه که باید نشناخته است.


هنوز گاه و بیگاه پلاک و خرده استخوانی بر دوش این مردم تشییع و تا عرش بدرقه می شود و به جای جوانمردی رشید به خانه پیرزنی با دستانی پر پینه از کار تقدیم می گردد و هنوز چشمان بسیاری بر در و خیابان مانده که عزیزمان از سفری غریب برخواهد گشت و دنیا در خواب غفلت است و نمی داند این مردم و جوانان آنان چه کرده اند.


وی می افزاید، شاید وقوع جلوه های دیگری از همان جهل صدام یزیدی که امروز به نام داعش و تکفیری ها، جهان را به خود مشغول داشته آغازی باشد برای شناخت جهانیان و اعتراف آنها به اهمیت خون های ریخته شده در دفاع مقدس هشت ساله، جهان باید با خود بیاندیشد که اگر رشید مردان بسیجی و سپاهی و جهادی در برابر توفان جهل صدام و خدعه حامیان بین الملل او نایستاده بود امروز خاورمیانه و بلکه جهان به چه سرنوشت شومی دچار می شد.


جای دارد از دست اندرکاران، برنامه ریزان و مجریان یادواره شهدای حراستی استان و سایر عزیزانی که به خدمت در راه معرفی ارزشهای اسلامی مشغولند تشکر و قدر شناسی نمایم و خداوند بزرگ را به پاس برخورداری کشور از گنج معنوی شهادت شکرگزاری نمایم.


گفتنی است نخستین یادواره شهدای حراستی استان کرمان روز دوشنبه با حضور رئیس سازمان حراست کل کشور، مدیرکل اطلاعات استان کرمان و جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا در تالار برق کرمان برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها