امیرعبداللهیان: تهران به کمک‌های مستشاری خود در مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه تصریح کرد: ایران با افتخار و قاطعیت به کمک‌های مستشاری خود در مبارزه جدی با تروریسم در منطقه ادامه می‌دهد و آن را برای کمک به امنیت و ثبات همه کشورهای منطقه و جهان امری حیاتی می‌داند.
کد خبر: ۸۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ - 30May 2016

امیرعبداللهیان: تهران به کمک‌های مستشاری خود در مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در گفتوگویی با اشاره به عملیات در عراق برای آزادسازی فلوجه، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار و قاطعیت به کمکهای مستشاری خود در مبارزه جدی با تروریسم در منطقه ادامه میدهد و آن را برای کمک به امنیت و ثبات همه کشورهای منطقه و جهان امری حیاتی میداند.

وی افزود: اگر کمک تهران و اقدامات موثر ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم نبود، اکنون هیچ نقطه امنی در منطقه حساس غرب آسیا وجود نداشت.

معاون وزیر خارجه تصریح کرد: در صورت اراده جدی جهانی در مبارزه با تروریسم، به یقین تروریستها در آینده منطقه جایی نخواهند داشت.

 امیرعبداللهیان یادآور شد: متاسفانه حامیان دولتی و غیردولتی تروریستها و طرفهایی که از تروریسم استفاده ابزاری میکنند، علاوه بر تهدید امنیت منطقه و جهان، خود را نیز به شدت متضرر ساختهاند.

وی گفت: تهران، تمرکز بر راهحل سیاسی، مبارزه جدی با تروریسم و همکاریهای همه جانبه منطقهای را از ضرورتهای کنونی میداند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها