نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس برگزار شد

نشست شورای راهبردی زنان دردفاع مقدس با حضور خانم حشمتیان معاون رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ - 30May 2016

نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس  برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، نشست شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، معاون رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس و نمایندگان زن دستگاه های اجرایی عضو شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس و در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

علی واحد مدیر کل حفظ آثار استان اردبیل به ارائه گزارشی مبسوط در خصوص کارهای انجام شده در حوزه زنان توسط این اداره کل پرداخت و گفت:  کتاب های متعدد نوشته شده توسط زنان استان در حوزه دفاع مقدس و در خصوص موضوع زن و مادران و همسران شهدا و رزمندگان، موسیقی های تولید شده در این حوزه، مستندات متعدد در خصوص مادران شهدای جاویدالاثر وثبت و ضبط خاطرات مادران و همسران شهدا از جمله نمونه کارهای انجام شده در حوزه زنان در اداره کل حفظ آثار استان اردبیل می باشد.

واحد با اشاره به آمار شهدا و جانبازان زن و نیز تعداد مادران و همسران شهدای در قید حیات استان، به وسعت کار موجود در این حوزه در استان اردبیل اشاره و بر ادامه جدی تر کار و تلاش خود و مجموعه بنیاد اردبیل در این راستا تأکید کرد.

در ادامه خانم حشمتیان معاون رییس سازمان نشر آثار و مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به تلاش های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در حوزه زنان و تعاملات مطلوب موجود بین این اداره کل و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، بسیج جامعه زنان استان و سایر اعضای شورای راهبردی، این رابطه و تعامل خوب را نقطه قوتی برای انجام مأموریت های محوله اداره کل حفظ آثار استان در حوزه زنان دانست و افزود: سرعت، دقت و پی گیری سه عنصر مهم نشر آثار و ثبت و ضبط خاطرات در حوزه دفاع مقدس دانست و این امر یک وظیفه ای همگانی است.

حشمتیان گفت: تأکید بر فراگیر شدن وظیفه همگانی نشر آثار و ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس به ویژه در حوزه زنان، با رعایت سه عنصر سرعت و دقت و پی گیری از سیاست ها و اهداف شورای راهبردی زنان در دفاع مقدس می باشد که بایستی اعضای شورا در این خصوص کاری جهادی انجام دهند.

در ادامه این نشست اعضای حاضر به تبادل نظر در خصوص روشهای کار در حوزه زنان پرداختند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار