سردار فرجی :

تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از انقلاب اسلامی

سردار فرجی گفت: نسل امروز چیزی کمتر از نسل دوران دفاع مقدس ندارد و امروز دشمن به دنبال این است که جوانان را از شرایط انقلابی دور کند.
کد خبر: ۸۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 30May 2016

تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از انقلاب اسلامی

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرجی در مراسم تجلیل از سربازان نمونه یگان اظهار داشت: در هشت سال دوران دفاع مقدس هیچ تفاوتی بین سرباز و نیروی کادر وجود نداشت و برادری و اخلاص در بین نیروها وجود داشت.

وی با اشاره به مأموریتهای یگان در سالهای گذشته افزود: سربازان این یگانمردانه و ایثارگرانه در مناطق محل مأموریت خود به نحو احسن انجام وظیفه کردهاند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه نسل امروز نیز چیزی کمتر از نسل دوران دفاع مقدس ندارد، گفت: امروز دشمن به دنبال این است که جوانان را از شرایط و روحیات انقلابی دور کند.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که روی نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران یعنی امنیت، صدا و سیما، شورای نگهبان، بسیج، سپاه و به ویژه جوانان کار کند تا بتواند به اهداف خود دست یابد.

سردار فرجی با بیان اینکه از اهداف دشمن تغییر نظر مردم نسبت به ارکان اصلی نظام است، تصریح کرد: با توجه به این امر ما باید به عنوان اعضای فعال جامعه اسلامی بصیرت داشته باشیم چراکه دشمن به شدت در حال فعالیت بوده و از هر فرصتی استفاده میکند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در گذشته در شرایط بدتر از این نیز با موفقیت عبور کرده است، عنوان کرد: به طور قطع با بصیرت و آگاهی میتوانیم امروز نیز موفق و سربلند باشیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شهدای مدافع حرم در خانطومان گفت: این شهدای عزیز ما در شرایطی نابرابر با دشمن به شهادت رسیدند و از خداوند متعال برای آنان علو درجات را مسئلت داریم.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه یگان با اهدا هدایایی تقدیر شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار