سردار میرزایی:

استقلال امروز ملت ایران مرهون خون شهداست

سردار رضا میرزایی گفت: شهدا اگر خون پاک خود را نثار میهن اسلامی نمی‌کردند امروز ما هیچ استقلالی نداشتیم.
کد خبر: ۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ - 30May 2016

استقلال امروز ملت ایران مرهون خون شهداست

به گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم پاسدار رضا میرزایی در یادواره 5 شهید والامقام روستای مخور و خالقوردی بخش گلتپه شهرستان کبودراهنگ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا برای هر منطقه و هر محلی خیر و برکت به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شهدا راه امام حسین(ع) را رفتند، افزود: در واقع این شهدای ما بودند که استقلال و آزادی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه افزود: شهدای ما فدای دین شدند و اگر خون پاک خود را نثار میهن اسلامی نمیکردند امروز ما هیچ گونه آزادی و استقلالی از خود نداشتیم.

وی گفت: رزمندگان غیور ما با سلاحهای ابتدایی وارد میدان نبرد با دشمن میشدند و در حالی که آموزشهای حرفهای نیز ندیده بودند در مقابل دشمن با پیشرفته ترین تجهیزات و ابزارها ایستادگی کردند.

وی ابراز داشت: تنها چیزی که رزمندگان ما را در میدان نبرد ثابت و استوار نگه داشت، توسل به خدای متعال و ائمه اطهار(ع) و وحدت بود.

میرزایی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و مجالس و محافلی به نام شهدا خاطرنشان کرد: شهدای ما اسوه و الگوی ما در همه زمینهها هستند؛ چراکه آنان درس شهامت و دلاوری و اطاعت از ولایت را با تمام وجود خویش به ما آموختند.

وی ادامه داد: ما باید همیشه یاد و خاطره شهدا را در دل خود روشن و زنده نگه داریم و به وصیتنامههای این بزرگواران مراجعه کرده و و از آنها پند بگیریم.

سرتیپ دوم پاسدار میرزایی در پایان یادآور شد: شهدای ما با تقوای خود و با دین راسخ و محکمی که داشتند در برابر استکبار جهانی تمام قد ایستادند و نگذاشتند حتی ذرهای از خاک کشور عزیز ما به دست نااهلان بیافتد و ما امنیت امروزمان را مدیون جانفشانی های آنان هستیم.

نظر شما
پربیننده ها