سرهنگ امیری:

عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی آغاز شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: با شروع احداث یادمان شهدای گمنام در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس، عملیات اجرایی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ - 30May 2016

عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی آغاز شد

به گزارش دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ امیری بیان داشت: با شروع احداث یادمان شهدای گمنام در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس عملیات اجرایی ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی آغاز شده است.

امیری گفت: طی سلسله جلساتی که در معاونت مهندسی و امور یادمان های بنیاد حفظ آثار برگزار شد و با پیگیری های مکرر این اداره کل طراحی فاز دوم مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی تا پایان مرداد ماه به اتمام می رسد و به امید خدا با بودجه یک میلیارد تومان که از طرف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تخصیص یافته  است عملیات اجرایی سایت و ساختمان مرکز فرهنگی تا مهر ماه شروع می شود.

وی افزود: مبلغ 20 میلیارد تومان جهت اتمام پروژه مرکز فرهنگی مورد نیاز است؛ که در صورت تخصیص به موقع اعتبار پیش بینی می شود طی چهار سال ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شایان ذکر است مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی در زمینی به مساحت 10 هکتار در خیابان 62 متری آیتالله بجنوردی و در مجاورت پارک دوبرار شهرداری جانمایی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار