بسیج از نگاه رهبر معظم انقلاب؛

از خدا مى‌‏خواهم که با بسیجیان محشور شوم

رهبر معظم انقلاب فرمودند: از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور شوم. آنچه در ذیل می‌خوانید بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص "بسیج" است.
کد خبر: ۸۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ - 30May 2016

از خدا مى‌‏خواهم که با بسیجیان محشور شوم

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند: افتخار مىکنم که یک بسیجى باشم.اگر بخواهیم انقلاب و کشور بیمه باشد و جمهورى اسلامى آسیبناپذیر باشد؛ باید روزبهروز این شور و شوق، این حرکت عمومى مردم و این بسیج عظیم نیروهاى ملت را تقویت کنیم.

ایشان افزودند: بسیجى باید از همه جهت نمونه باشد. بسیجى بایستى در وسط میدان باشد تا فضیلتهاى اصلى انقلاب زنده بماند. بسیج یک افتخار و ارزش است.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: بسیج، یکى از برکات پروردگار عالم بر کشور و بر انقلاب و بر امام بزرگوار ما بود. بسیجى گل سرسبد خیل عظیم انقلاب و اسلام است. بسیجى، یعنى دل با ایمان، مغز متفکر، داراى آمادگى براى همه میدانهایى که وظیفه انسان را به آن میدانها فرا مىخواند.

ایشان فرمودند: بسیجى، یک عنوان ارزشمند و والا است. بهترین جایى که این گروههاى مقاومت بسیج دارند، همین مساجد است.به عنوان یک بسیجى، هرجا که انقلاب به وجود من نیاز داشته باشد، حاضرم خدمت کنم.

رهبر معظم انقلاب افزودند: جبهههاى جنگ و دفاع مقدس، در طول سالهاى متمادى، از خون عزیزان بسیجى رنگین شد و ناصیه انقلاب را درخشان کرد.

ایشان خاطرنشان کردند: سعى کنید روحیه بسیجى را براى کشور، انقلاب و اسلام حفظ کنید. محور دفاع از انقلاب، همین آحاد عظیم میلیونى بسیج هستند. بسیج در زندگى معمولى، جزیى از تودههاى میلیونى مردم است؛ اما باید سازماندهى و آموزش و بازآموزى داشته باشد. نباید به آموزشى که طى چند ماه داده مىشود، اکتفا کرد؛ بلکه بایستى آن را تکرار نمود.

رهبر معظم انقلاب افزودند: اگر یک فرد بسیجى، در مدرسه و دانشگاه و حوزه علمیه و کارخانه و مزرعه و اداره مشغول است، بداند که جزو ارتش عظیم مردمى و انقلابى است و باید به آن افتخار کند.

ایشان خاطرنشان کردند: انتظارى که امام از بسیج داشت، آمادگى و حضور دایمى بود؛ زیرا بسیج، پشتوانه اصلى انقلاب است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار