معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

مرقد مطهر امام خمینی(ره) میزبان 20هزار زائر از استان مرکزی می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی 20هزار زائر از استان مرکزی به مرقد مطهر اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱ - 30May 2016

مرقد مطهر امام خمینی(ره) میزبان 20هزار زائر از استان مرکزی می شود

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از استان مرکزی، سرهنگ محسن گلشن زاده در نشست خبری برگزاری ستاد ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به تعداد وسایل نقلیه به منظور اعزام زائران به حرم مطهر اظهار داشت: تعداد 600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح استان مرکزی مسئول اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره) هستند.

وی افزود: در راستای ساماندهی هرچه بهتر و منظمتر به زائران اعزامی به مرقد مطهر بهمنظور برگزاری مراسم با شکوه ارتحال امام خمینی(ره) کارتهای ویژه اعزام برای آنها صادر شده که در آن مشخصات راننده، وسیله نقلیه، شماره همراه مسئول کاروان، شماره 137 شهرداری قید شده؛ که زائران دچار هیچگونه مساله احتمالی نشوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: پنج کمیته با عناوین "فرهنگی و اطلاع رسانی، امنیتی، حمل و نقل، پشتیبانی، بهداشت و درمان و کمیته اعزام بهمنظور رسیدگی به برگزاری هرچه بهتر مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره) ایجاد شده است.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به تیم پزشکی آماده شده در مرقد از سوی استان مرکزی گفت: زائران اعزامی از استان مرکزی در صورت بروز مشکلات بهداشتی می توانند به یک مورد بیمارستان صحرایی راه اندازی شده در محل مرقد امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: 137 نیروی پزشکی که شامل پزشک و پرستار هستند در محل آماده خدمت رسانی به زائران بوده و 35 دستگاه آمبولانس از استان مرکزی به تهران اعزام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در ارتباط با نمره خدماتدهی در بحث برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) سال گذشته توانستیم از 100 نمره، رتبه 99 را کسب کنیم.

سرهنگ گلشن زاده با اشاره به نوع حضور زائران گفت: علاقهمندان به حضور در مراسم ویژه ارتحال در روز پنجشنبه و جمعه، میتوانند از فردا به پایگاه های بسیج سراسر استان مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار