به میزبانی خرمشهر؛

فینال جام حذفی فوتبال با ابتکار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد

فینال فوتبال جام حذفی کشور بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با ابتکار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و فدراسیون فوتبال در شهر خرمشهر در حال برگزاری است .
کد خبر: ۸۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ - 29May 2016

فینال جام حذفی فوتبال با ابتکار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،  فینال فوتبال جام حذفی کشور بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با ابتکار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و فدراسیون فوتبال در شهر خرمشهر در حال برگزاری است . قرار است جام قهرمانی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر اهدا شود .

استقلال در این دیدار با ترکیب؛ سید مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی، حنیف عمرانزاده، هرایر مگویان، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، میثم مجیدی، جابر انصاری و بهنام برزای به میدان آمد.

برای تیم ذوبآهن در این مسابقه رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادیفر، کاوه رضایی، مرتضی تبریزی (18- سید محمد حسینی)، مهدی مهدیپور، علی حمام، دانیال اسماعیلیفر، مهدی رجبزاده و وحید محمدزاده راهی میدان شدند.

این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید تا کار به وقتهای اضافه کشیده شود. در پایان وقتهای اضافه هم نتیجه تغییری نکرد تا ضربات پنالتی تعیینکننده قهرمان باشد. در ضیافت پنالتیها این تیم ذوبآهن بود که در ضربات پنالتی برنده میدان شد و توانست قهرمان جام حذفی شود.

گلهای این بازی در 90 دقیقه توسط دانیال اسماعیلیفر در دقیقه 20 برای ذوبآهن و امید ابراهیمی در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی برای استقلال به ثمر رسید.

در نهایت ضربات پنالتی برنده بازی را مشخص کرد.

ضربات پنالتی برای استقلال میثم مجیدی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی گل زدند و ضربه علیرضا رمضانی را رشید مظاهری دفع کرد. برای ذوبآهن هم مهدی رجبزاده، مهدی مهدیپور، مسعود حسنزاده، سید محمد حسینی و هادی محمدی گل زدند.

بدین ترتیب ذوبآهن در مجموع با نتیجه 6 بر 5 برای دومین بار متوالی قهرمان جام حذفی شد و سهمیه آسیا را گرفت و استقلال در این فصل با پرویز مظلومی بدون جام ماند و باید در پلیآف لیگ قهرمانان به میدان برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار