با حضور امیر شاه صفی انجام شد؛

بهره برداری از سامانه شبیه ساز جنگنده اف5 در پایگاه شهید فکوری

سامانه شبیه‌ساز ارتقا یافته هواپیمای شکاری اف5 با حضور فرمانده نهاجا در پایگاه شهید فکوری تبریز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ - 29May 2016

بهره برداری از سامانه شبیه ساز جنگنده اف5 در پایگاه شهید فکوری

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در جمع کارکنان این نیرو، با اشاره به اهمیت شبیهسازها در آموزش خلبانی گفت: شبیهسازها این امکان را به ما میدهند که با ایجاد شرایط اضطرای در آن خلبانان را برای موقعیتهای سخت آماده کنیم.

وی ادامه داد: هر خلبانی باید در دوره زمانی مشخص با استفاده از سامانههای شبیهساز آموختههای خود را به کار برده و در هر شرایطی دانش و مهارت لازم  را برای هدایت هواپیما در شرایط اضطراری دارا باشد.

فرمانده نهاجا در ادامه با قدردانی از تلاش متخصصان نیرو در جهاد خودکفایی اظهارکرد: امروز نیروی هوایی ارتش از نظر ساخت شبیهساز به خودکفایی رسیده و مشکلی در این خصوص نداریم و میتوانیم دانش خود را در این زمینه در اختیار سایر نهادهای کشور قرار دهیم.

در ابتدای این مراسم سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی فرمانده پایگاه شکاری با قدردانی از فرماندهان و مسئولین در راستای پشتیبانی از این پروژه گفت: با حمایتهایی که از این پروژه به عمل آمد، توانستیم در مدت 9 ماه آن را به اتمام برسانیم.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ خلبان دره باغی فرمانده آماد و پشتیبانی ارتش، سرهنگ معتمد رییس اداره حفاظت اطلاعات و دیگر معاونین آجا حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها