کمین موفق حزب‌الله در ارتفاعات «رأس بعلبک» لبنان؛ 30 تروریست کشته شدند

نیروهای مقاومت حزب الله شب گذشته در در یک کمین موفق توانستند در ارتفاعات «راس بعلبک» دستکم 30 تروریست داعشی را از پای درآورند.
کد خبر: ۸۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ - 29May 2016

کمین موفق حزب‌الله در ارتفاعات «رأس بعلبک» لبنان؛ 30 تروریست کشته شدند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بخشهایی از مناطق مرزی لبنان و سوریه شب گذشته شاهد درگیری شدید رزمندگان حزب الله لبنان با عناصر تروریستی بود.

عناصر تروریستی داعش که در مناطق مرزی تحت محاصره نیروهای مقاومت قرار دارند تلاش کردند از منطقه ارتفاعات «راس بعلبک» به مناطق داخلی لبنان نفوذ کنند. در مقابل نیروهای اطلاعات مقاومت حزب الله با بررسی شرایط و رصد تحرکات تروریستها موفق شدند مسیر انتقال آنان را شناسایی کنند.

همزمان با آغاز حرکت تروریستها، رزمندگان حزب الله اجازه دادند آنان به کمین از پیش تعیین شده نزدیک شوند.

بنا بر این گزارش، نیروهای مقاومت در نهایت در نقطه مشخص شده تروریستها را با آتش توپخانه و شلیک موشک هدف قرار دادند.

پس از سردرگمی عناصر تروریستی، رزمندگان مقاومت حمله زمینی را آغاز کردند و پس از دو ساعت درگیری شدید توانستند تروریستها محاصره کنند.

یک منبع میدانی در گفت و گویی اعلام کرد: به علت شدت حملات توپخانهای و زمینی اجساد تروریست ها متلاشی شده و آمار دقیقی از کشتههای آنان وجود ندارد.

وی با بیان این که حداقل 30 جسد از تروریستها در منطقه قابل تشخیص است، گفت: تعدادی کمی از تروریستها موفق شدند از این منطقه متواری شوند.

این منبع میدانی خاطرنشان کرد: عملیات شب گذشته فقط بخش کوچکی از توانایی رزمندگان مقاومت حزب الله بود و حامیان تروریستها باید بدانند هیچ گاه موفق به نفوذ در لبنان نمیشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار