مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

طرح ساماندهی مزار شهدا اجرایی می‌شود

ساماندهی مزار شهدا موجب آشنایی مردم به‌ویژه نسل‌های جوان با شهامت‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ - 29May 2016

طرح ساماندهی مزار شهدا اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، علی مهدیخانی اظهار کرد: مزار شهدای گمنام در مناطق مختلفی از جمله دانشگاهها، محل کوه گاوازنگ، مراکز فرهنگی، مجتمع فرهنگی امام علی(ع) و در شهرستانها نیز در مراکز مختلف واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی بیشتر شهدای گمنام، طرح ساماندهی مزار شهدا اجرایی میشود، تصریح کرد: ساماندهی مزار برخی از شهدای گمنام به پایان رسیده و برخی نیز در حال انجام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه ساماندهی مزار شهدای گمنام در دانشگاه زنجان و دانشگاه علوم پزشکی به پایان رسیده است، افزود: یادمان دو شهید گمنام نیز در مجتمع فرهنگی ورزشی امام علی(ع) به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستانها ساخت و احداث یادمان شهدای گمنام در دست انجام است، اظهار کرد: این شهرها شامل ابهر، خرمدره، هیدج و ماهنشان است.

مهدیخانی با بیان اینکه تعداد شهدای گمنام در استان زنجان 51 شهید است، اضافه کرد: ساماندهی مزار شهدا موجب آشنایی مردم بهویژه نسلهای جوان با شهامتها و رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان همچنین به برنامههای اجرایی در قالب ستاد ارتحال امام خمینی(ره) نیز خبر داد و گفت: این برنامهها به صورت مشارکتی و با همراهی سایر دستگاهها، اجرایی خواهد شد و بنیاد حفظ آثار نیز دربرگزاری آنها مشارکت خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار