رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

۴۴۰ دانش‌آموز و دانشجوی مددجوی کرمانشاهی به مشهد اعزام می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ۴۴۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه منتخب تحت حمایت کمیته امداد استان به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ - 29May 2016

۴۴۰ دانش‌آموز و دانشجوی مددجوی کرمانشاهی به مشهد اعزام می‌شوند

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حسین خدرویسی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با توجه به اینکه اردوهای زیارتی مذکور با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با سبک و سیره ائمه اطهار(ع) برگزار میشوند اظهار داشت: در مرداد و شهریور ماه امسال 120 دانشجو و طلبه پسر، 200 دانشجو و طلبه دختر و 120 دانشآموز پسر مقطع متوسطه اول در قالب کاروانهای متعدد به مشهد مقدس اعزام میشوند.

وی کمکهای خیران نیکاندیش و اعتبارات دولتی تأمین میشود افزود: پیشبینی شده است در راستای اعزام این دانشآموزان و دانشجویان مددجو بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال از محل کمکهای مردمی و منابع دولتی هزینه شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در تمامی این اردوها مربیان متعهد، مجرب و ارزشی این دانشآموز و دانشجویان مددجو را همراهی میکنند، عنوان کرد: در اعزام این مددجویان در کنار اجرای برنامههای زیارتی کارگاههای آموزشی و برنامههای متعدد فرهنگی، تربیتی و اعتقادی برای آنان برگزار میشود.

خدرویسی با بیان اینکه بسیاری از این دانشآموزان و دانشجویان تحت حمایت تاکنون به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) اعزام نشدهاند خاطرنشان کرد: در سال گذشته 873 مددجو به مشهد مقدس اعزام و از برنامههای فرهنگی برگزار شده در این اردوها بهرهمند شدند.

وی با اشاره به اینکه توانمندی و ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی دانشآموزان و دانشجویان مددجو سبب توانمندی خانوادههای آنان نیز میشود گفت: اکنون بیش از 2500 دانشجو و 10 هزار و 172 دانشآموز در استان از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار میشوند.

نظر شما
پربیننده ها