سردار جزایری در گفت و گو با دفاع پرس:

قوانین خوبی برای حفظ کرامت سربازان داریم/ گاهی اجرای مقررات ضعیف است

سردار جزایری گفت: اگر چه قوانین و مقررات خوبی در زمینه حفظ کرامت سربازان داریم، ولی واقعیت این است که آن گونه که دلمان می خواهد، بعضی مواقع با اجراهای ضعیف در این زمینه مواجه هستیم.
کد خبر: ۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ - 29May 2016

قوانین خوبی برای حفظ کرامت سربازان داریم/ گاهی اجرای مقررات ضعیف است

سردار سید مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ درباره رسیدگی به مشکلات سربازان در مراکز محل خدمت شان، اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح در حال حاضر کمیته ای در بخش نیروی انسانی دارد که در این کمیته به ابعاد مختلف مشکلات سربازان، رسیدگی می کند.

وی افزود: در این کمیته نتایج بازدیدها و بازرسی هایی که از محل خدمت سربازان به عمل می آید، مورد بررسی و پی گیری قرار می گیرد تا در آینده شاهد بروز مشکلی برای سربازان در ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان های دیگر، نباشیم.

سردار جزایری در پاسخ به این سئوال که علی رغم وجود قوانینی مبنی بر حفظ کرامت سربازان، با این وجود بعضا چنین قوانینی مورد غفلت واقع می شود، عنوان کرد: اگر چه قوانین و مقررات خوبی در زمینه حفظ کرامت سربازان داریم، ولی واقعیت این است که آن گونه که دلمان می خواهد، بعضی مواقع با اجراهای ضعیف در این زمینه مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: لذا همه تلاش ما در ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان های پذیرنده سربازان بر این است تا این گونه موارد به حداقل ممکن کاهش یابد و حتی در آینده نزدیک با این گونه موارد هم مواجه نشویم.    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار