600نفر از تویسرکان به مرقد امام اعزام می شوند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: 600 نفر از شهرستان تویسرکان برای بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 29May 2016

600نفر از تویسرکان به مرقد امام اعزام می شوند

به گزارش دفاع پرس از همدان، حسین سوری با اشاره به اینکه صیانت و پاسداری از ارکان نظام از اولویت های امام راحل(ره) بود اظهار داشت: این همه تأکیدات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تنها به دلیل نشأت گرفتن اصول اساسی انقلاب ما از ارزش های اسلامی و آموزه های دینی بود.

وی اظهار داشت: جایگاه شخصیتی امام خمینی(ره) در تمامی ابعاد سیاسی و معنوی بر کسی پوشیده نیست و برگزاری بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی ایشان در راستای شناساندن بیشتر گفتمان انقلابی امام راحل(ره) در جامعه یک وظیفه همگانی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در این شهرستان افزود: این ستاد در زمینه های مختلف ایمنی، حمل و نقل، تدارکات، تأمین امنیت و بهداشت آمادگی های لازم برای اعزام زائران را به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در 14خرداد دارد.

سوری تصریح کرد: بزرگداشت چنین روزی در انتقال عمیق مفاهیم مردم سالاری دینی و ترویج گفتمان سازی تمدن اسلامی در جهان بسیار اثربخش است.

وی تصریح کرد: از ویژگی های بارز شخصیتی امام خمینی(ره) اطاعت محض از خدا و پیروی از دستورات ائمه اطهار با شاگردی در مکتب اهل بیت(ع) است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به حضور پرشور، خودجوش و انقلابی مردم در بزرگداشت های سال های گذشته که نشان از دلدادگی عمیق مردم به ولایت دارد، گفت: در سال جاری نیز در حدود 600 نفر از این شهرستان برای بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.

سوری در پایان گفت: برنامه های فرهنگی متنوعی نیز در سطح شهرستان و نیز برای کاروان های اعزامی برنامه ریزی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار