به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) انجام می شود:

برگزاری مراسم در 20 دانشگاه استان زنجان

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان گفت: تبیین اندیشه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان، مسیر درست پیگیری راه و اهداف انقلاب اسلامی را نیز برای جوانان میسر و مشخص خواهد کرد.
کد خبر: ۸۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ - 29May 2016

برگزاری مراسم در 20 دانشگاه استان زنجان

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، مراسمی در 20 دانشگاه استان زنجان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان اظهارکرد: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اساتید برجسته دانشگاهها و با سخنرانی اساتید در ایام سالگرد ارتحال امام برگزار میشود.

بازرگان در ادامه در رابطه با شخصیت امام راحل بیان کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که در دوران خفقان طاغوت، امید به استقلال را در بین مردم ایران زنده کرد.

وی افزود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب، تکریم معنویات، وحدت، استقلال و نماد آزادگی و عزت یک ملت است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان ابراز کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی توانست با یاری خداوند و مردم، استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

بازرگان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نماد استقلال و آزادی برای ملتهای مظلوم جهان بوده است و هر کسی به هر مقدار بتواند امام(ره) را تکریم کند، همان مقدار فضیلتها را تکریم کرده است.

وی با تأکید بر لزوم انتقال اندیشههای امام راحل در بین جوانان، افزود: هرچه معارف و اندیشههای امام(ره) بیشتر در بین جوانان منتقل شود، زمینه تثبیت فرهنگ استقلال و مجاهدت و اندیشههای امام(ره) نیز در جامعه بیشتر فراهم خواهد شد.

بازرگان در پایان خاطرنشان کرد: تبیین اندیشهها و اهداف انقلاب اسلامی برای جوانان، مسیر درست پیگیری راه و اهداف انقلاب اسلامی را نیز برای جوانان میسر و مشخص خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار