مادر اولین شهید مدافع حرم اردبیل :

شهادت فرزندم خون شهیدان شهرمان را زنده کرد

مادر اولین شهید مدافع حرم اردبیل در دیدار معاون رییس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت:شهادت فرزندم هاشم، خون شهیدان شهرمان را زنده کرد.
کد خبر: ۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ - 29May 2016

شهادت فرزندم خون شهیدان شهرمان را زنده کرد

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، حشمتیان،  معاون  رییس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس در طی سفر به استان اردبیل با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان اردبیل دیدار کرد.

در این دیدار که عصر روز شنبه در منزل اولین شهید مدافع حرم استان اردبیل هاشم دهقانی نیا شیخ احمد برگزار شد، حشمتیان ضمن دلجویی از مادر، همسر و خانواده این شهید مدافع حرم و تبریک و تسلیت این شهادت پرافتخار، برای خانواده محترم شهید، علو درجات را از خداوند متعال خواستار شد و بر ثبت و نشر خاطرات و الگوگرفتن از صبر زینبی مادران، همسران و خواهران شهدا تأکید کرد.

حشمتیان تربیت فرزندان صالحی چون شهدا را کار بزرگی دانست و شهدا را یادگاران انقلاب معرفی کرد.

در این دیدار که با حضور علی واحد شیخ احمد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، خانم محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و خانم حامدی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان و مسئولین بنیاد شهید استان صورت گرفت، مادر شهید دهقانی نیا در سخنانی کوتاه هاشم را قربانی راه دین و فدایی حضرت زینب (س) عنوان کرد و خداوند متعال را حافظ و حامی دو فرزند پسر نوزاد شهید دانست.

سپس در حالیکه حاضران تحت تأثیر حضور فرزندان نوزاد دوقلوی شهید قرار گرفته بودند مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، صبر مادران و همسران شهدا را برگرفته از صبر حضرت زینب دانست و مادران و همسران آینده را با الگو قرار دادن آنان دعوت کرد.

خانم حشمتیان پس از این دیدار در منزل شهید سیفی اصل، شهیدان محمدرضا و اسرافیل رحیمی نیز حضور یافت و از مادران گرانقدر این شهدا نیز دلجویی نمود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار