تمرین تیراندازی در آمریکا برای کشتن مسلمانان

تعدادی از سفیدپوستان آمریکایی در تگزاس به دلیل ترس از شورش مسلمانان در این کشور درحال آموزش تیراندازی با روشی عجیب هستند.
کد خبر: ۸۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ - 28May 2016

تمرین تیراندازی در آمریکا برای کشتن مسلمانان

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، گروهی از سفیدپوستان در تگزاس درحال آموزش برای تیراندازی به سوی مسلمانان درصورت شورش هستند و در همین ارتباط گلولههای خود را به خون خوک آغشته میکنند تا به ادعای خود قربانیان را مستقیما راهی جهنم کنند.

دیوید رایت، رئیس انجمن روابط اسلامی آمریکایی (BAIR) گفت: گام بعدی در جهاد شامل حملات تصادفی و پراکنده نیست. آنها شروع به کشتن مردم کردند. آنها قتلعام مردم به صورت کلی را آغاز کردند.

این گروه از سفیدپوستان آمریکایی نگران این مسئله هستند که هزاران پناهجوی مسلمان اقدام به شورش کنند.

گروه BAIR در منطقه اروینگ مشغول فعالیت است. این همان منطقهای است که یک دانشآموز مسلمان به دلیل بردن یک ساعت دستساز به مدرسه بازداشت شده بود زیرا معلم وی تصور کرده بود او یک بمب ساعتی در دست دارد.

رایت ادامه داد: بسیاری از ما گلولهها را به خون یا چربی خوک آغشته میکنیم تا زمانی که به سوی یک مسلمان شلیک میکنیم مستقیما او را به جهنم بفرستیم. این چیزی است که آنها در مذهب خود به آن اعتقاد دارند.

ترس و بیاعتمادی اخیر آمریکاییها از مسلمانان ریشه عمیقی دارد اما ادبیات نژادپرستانه در جریان انتخابات ریاستجمهوری اخیر این کشور ازجمله اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر درخواست ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا بر این بیاعتمادی بیش از پیش افزوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها