قتل عام جدید سعودی ها در یمن

تجاوزان سعودی -آمریکایی قتل عام جدیدی در یمن مرتکب شدند و بر اثر آن ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان بنی مطر در استان صنعاء به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ - 28May 2016

قتل عام جدید سعودی ها در یمن

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جنگنده های سعودی -آمریکایی در حمله به شهرستان بنی مطر ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده را به شهادت رساندند.

متجاوزان سعودی -آمریکایی قتل عام جدیدی در یمن مرتکب شدند و بر اثر آن ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان بنی مطر در استان صنعاء به شهادت رسیدند.

بقیه اعضای این خانواده نیز به صورت معجزه آسایی نجات یافتند.

 



بر اساس این گزارش، جنگنده های متجاوزان سعودی -آمریکایی این خانه را در روستای حجر عکّیش در شهرستان بنی مطر در استان صنعاء بر سر ساکنانش ویران کردند.

«حاج حسین عُفیشی» و ۹ نفر از اعضای خانواده اش شهید شدند و بیشتر شهدا نیز کودک بودند.

چند نفر باقیمانده نیز به صورت معجزه آسایی نجات یافتند.

 



شماری از ساکنان این روستا سکوت جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد را در قبال این جنایات محکوم کردند.

شبکه المسیره اعلام کرد: قربانیان این جنایت ، گواه آن هستند که آمریکا ملت یمن را می کشد و آمریکاییها در سایه سکوت وحشتناک همه جهانیان در هر منطقهای در یمن مرتکب قتل عام شده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند.

بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید یا زخمی و دهها هزار نفر نیز آواره شدهاند و ۸۰ درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

منبع: ابنا

نظر شما
پربیننده ها