با حضور پرشور مردم و مسئولین یزد صورت گرفت؛

تشییع پیکر شهید "سید رضا حسینی " روی دستان مردم یزد

پیکر شهید «سیدرضا حسینی» دومین شهید مدافع حرم استان یزد و از رزمندگان شجاع لشکر فاطمیون امروز بر روی دستان مردم این استان تشییع شد.
کد خبر: ۸۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ - 27May 2016

تشییع  پیکر شهید

به گزارش دفاع پرس از یزد، مردم یزد، خانواده معظم شهدا و خانواده شهید مدافع حرم، عصر امروز پیکر جوان ۳۲ سالهای که تا پای جان در کشور سوریه در مقابل نیروهای داعش ایستاد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد را بر روی دستان پر مهر خود تشییع کردند.

پیکر این شهید مدافع حرم  از میدان امام رضا (ع) تا گلزار شهدای خلدبرین تشییع شد و در کنار پیکر مطهر نخستین شهید مدافع حرم استان یزد، شهید مرتضی حسینی به خاک سپرده شد.

شهید سیدرضا حسینی که سالهاست با خانواده خود ساکن یزد اما اصالتا تبعه افغانستان است، برای چهارمین بار به طور داوطلبانه راهی سوریه شده بود و چندی پیش در درگیریهای خان طومان به درجه شهادت نائل شد.

مراسم استقبال از این شهید مدافع حرم شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و جمعی از مسئولان اجرایی استان یزد بنحو باشکوهی در فرودگاه شهید صدوقی(ره) برگزار شد.
مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در روز یکشنبه نهم خردادماه ساعت هشت صبح در مسجد روضه محمدیه از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران،  سپاه الغدیر یزد و استانداری برگزار میشود.

از این شهید بزرگوار یک دختر دو ساله به یادگار مانده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار