امیر پوردستان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ارتش تدابیر فرمانده کل قوا در خصوص «جهاد اکبر» را اجرا می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به سخن فرمانده معظم کل قوا درخصوص جهاد اکبر گفت: ما در حال کار کردن روی این مسئله هستیم؛ که فعلا در حد مطالعه است؛ تا پس از آن به اجرا گذاشته شود.
کد خبر: ۸۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ - 28May 2016

ارتش تدابیر فرمانده کل قوا در خصوص «جهاد اکبر» را اجرا می‌کند

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است»، اظهار داشت: قطعا یکی از مصادیق مورد نظر ایشان ابعاد فرهنگی کار است؛ چرا که ایشان فرمودند «من نسبت به کارهای فرهنگی حساس و علاقهمند هستم» به همین خاطر جای دارد مسئولان مربوطه، صاحبان اندیشه و نظر، روی این مسئله کار کنند تا فرهنگسازی شود.

وی افزود: مطلبی که رهبری در خصوص «جهاد اکبر» فرمودند و اینکه با «جهاد اصغر» فرق دارد، به موضوع تبعیت نکردن از دشمن در تمامی عرصهها ازجمله نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بازمیگردد.

امیر پوردستان ادامه داد: معتقدم یکی از ابعاد مهم تأکید و اصرار رهبر انقلاب، عدم تبعیت از دشمن و مقابله جدی و اساسی با او در همه عرصهها بهویژه حوزههای فرهنگی و سبک زندگی است؛ زیرا امروز سایتها و فضای مجازی تا حدودی جوانان ما را در حوزههایی مانند حوزه فرهنگی و سبک زندگی، مخاطب خود قرار دادهاند.

وی در پاسخ به این سوال که نیروی زمینی ارتش برای تحقق فرمایشات مورد اشاره فرمانده معظم کل قوا چه تدابیری را خواهد داشت، اضافه کرد: قطعا ما پیشبینیهای فراوانی در این زمینه میکنیم؛ یکی از محورهای اصلی کار مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قواست؛ یعنی ما ساز و کار خودمان را متناسب با تدبیر ایشان طراحی میکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اما در خصوص "جهاد اکبر" که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ما در حال کار کردن روی این مسئله هستیم؛ البته متناسب با تدبیر ایشان در همه حوزهها برنامهریزیهای خوبی شده؛ که فعلا در حد مطالعه است؛ تا پس از آن به اجرا گذاشته شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار