حجت الاسلام آل هاشم در جمع خبرنگاران:

جوانان باید بدانند میراث دار چه قهرمانانی هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از اهداف ارتش در برگزاری همایش تقدیر از پیشکسوتان، شناساندن این عزیزان به نسل جوان کشور و ارتش است چرا که این جوانان باید بدانند میراث دار چه قهرمانان و بزرگانی هستند.
کد خبر: ۸۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ - 25May 2016

جوانان باید بدانند میراث دار چه قهرمانانی هستند

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه تکاوران دریایی مدافع خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان ارتش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه پیدا کردن افرادی که در آن دوران به عنوان رزمنده و یا فرمانده در جبهه های جنگ نقش آفرینی می کردند بعد از گذشت سال ها کار دشواری است، افزود: یکی از اهداف ما در برگزاری این همایش، شناساندن این عزیزان به نسل جوان کشور و ارتش است چرا که این جوانان باید بدانند میراث دار چه قهرمانان و بزرگانی هستند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه گنجینه های دفاع مقدس باید حفظ شوند، افزود: یکی از راه های حفظ و انتقال این گنجینه های ارزشمند به نسل جوان، برپایی چنین همایش هایی است.

وی اضافه کرد: تکاوران نیروی دریایی ارتش در جریان دفاع  از خرمشهر انواع جنگ ها را اعم از کلاسیک و تن به تن و ایذایی انجام دادند و توانستند 34 روز در برابر هجمه های سنگین دشمن مقاومت کنند.

نظر شما
پربیننده ها