آل هاشم:

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی است

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی و مروت است. امروز اگر دولتی ها و مذاکره کنندگان از حیثیت و شخصیت نظام دفاع می کنند به برکت نیروهای مسلح، دفاع مقدس و خون شهداست.
کد خبر: ۸۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ - 25May 2016

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ششمین همایش تجلیل از اسطوره های ارتش ویژه تکاوران نیروی دریایی مدافع خرمشهر اظهار داشت: 4 آبان سال 59، پس از 34 روز مقاومت و جنگ تن به تن، خرمشهر به تصرف دشمن درآمد و رزمندگان در 10 اردیبهشت سال 61 دست به دست هم دادند و پس از 4 مرحله عملیات در سوم خرداد خرمشهر را از اسارت دشمن آزاد کردند.

وی اضافه کرد: در دفاع از خرمشهر تکاوران نیروی دریایی ارتش نقش بسیار مهمی داشتند که در کنار دیگر نیروهای ارتش، سپاه و مردم جانانه مقاومت کردند. همچنین نقش دانشجویان دانشگاه افسری امام علی به فرماندهی شهید نامجو فراموش ناشدنی است.

آل هاشم گفت: این همایش با هدف ترغیب نسل جوان و امیدوار کردن به آینده روشن و جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس برگزار شده است.

وی عنوان داشت: امروز از 155 تکاور دریایی خرمشهر به صورت جمعی تجلیل و یاد شهدای تکاور گرامی داشته خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان دفاع مقدس تجلیل از مردانگی و مروت است. امروز اگر دولتی ها و مذاکره کنندگان از حیثیت و شخصیت نظام دفاع می کنند به برکت نیروهای مسلح، دفاع مقدس و خون شهداست. ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

نظر شما
پربیننده ها