در قالب بیست و هشتمین سفر استانی؛

روحانی دهم خردادماه میهمان مردم آذربایجان غربی است

رئیس‌جمهور در قالب بیست‌ و هشتمین سفر استانی دهم خرداد ماه به استان آذبایجان غربی سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ - 25May 2016

روحانی دهم خردادماه میهمان مردم آذربایجان غربی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دوشنبه (دهم خرداد ماه) در قالب بیست و هشتمین سفر استانی به آذربایجان غربی میرود.

روحانی را در این سفر تعدادی از معاونان رئیسجمهور و وزرا همراهی میکنند، معاونان رئیسجمهور و وزرای دولت در شهرستانهای استان آذربایجان غربی حضور پیدا میکنند تا در جریان مشکلات مردم آن شهرستان قرار گرفته و نسبت به حل آن اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین نمایندگان ویژه رئیسجمهور آماده دریافت پیشنهادات و درخواستهای مردمی در هر یک از این شهرستانها هستند.

در این سفر یک روزه قرار است رئیسجمهور در جلسه توسعه و سرمایهگذاری، شورای اداری استان شرکت کرده و همچنین دیدارهایی هم با علما و نخبگان استان اذربایجان غربی داشته باشد.

طبق اعلام شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی، 22 پروژه به ارزش بیش از 330 میلیارد تومان آماده آغاز عملیات اجرایی است.

به گفته این مقام مسئول به جهت تقارن زمانی انجام این سفر با اتمام برخی از پروژه های اقتصادی و عمرانی، استاندار آذربایجان غربی برای افتتاح 57 پروژه به ارزش بیش از 577میلیارد تومان اعلام آمادگی کردند که برخی از این طرحها در سطح استان است، همچنین 284 پروژه کوچک و بزرگ در سطح استان به ارزش بیش از 1500میلیارد تومان که اماده بهره برداری است، توسط استاندار پیشنهاد شده است.

نظر شما
پربیننده ها