در شرکت برق منطقه ای سمنان:

پدر شهید مدافع حرم ، در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در شرکت برق

شهدا با نثار جانشان ، وفاداری عملی خود به نهضت حضرت مهدی (عج) را به اثبات رساندند .
کد خبر: ۸۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ - 25May 2016

پدر شهید مدافع حرم ، در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در شرکت برق

به گزارش دفاع پرس از سمنان، همزمان با گرامیداشت ایام سوم خرداد و به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد همایون حضرت ولی عصر (عج) ، با حضور مدیر عامل ، کارکنان ، بسیجیان و ایثارگران و جانبازان شرکت برق منطقه ای سمنان ، مراسم گرامیداشتی در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ پاسدارحسن حمزه ، پدر شهید مدافع حرم ، محمد حسین حمزه با گرامیداشت این ایام فرخنده و ولادت حضرت مهدی (عج) و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت : انتظار ظهور حضرت ولی عصر (عج) با پویایی و تحرک و قرب به آن حضرت و عمل نمودن به دستورات نورانی ایشان تحقق می یابد.

وی استراتژی دشمنان ایران را نابودی جمهوری اسلامی دانست و افزود: ابرقدرت ها با تاکتیک مهار انقلاب اسلامی و نفوذ به ارکان آن قصد براندازی جمهوری اسلامی ایران را داشتند که با درایت معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری وهمچنین  وحدت و ایثار ملت غیور ایران اسلامی تا کنون موفق به اجرای این نقشه شوم خود نشده اند.

وی با اشاره به عظمت خون شهیدان و نتیجه جانفشانی آنان در اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود : راه شهادت و جانفشانی در مسیر پاسداری از اسلام و اهل بیت (ع) همچنان ادامه دارد و امروزه دفاع از حریم اهل بیت (ع) در شهدای مدافع حرم متجلی گردیده است.

سرهنگ پاسدار حسن حمزه سه ویژگی شهدا را ، داشتن  باور و اعتقاد راسخ به هدف، تکلیف مدار بودن و متعهد به انجام وظیفه و ثابت قدم بودن آنان برشمرد و افزود : پاسداشت و تکریم شهیدان ، با همراهی و تداوم راه آنان میسر می باشد که باید همه در رسیدن به این امر مهم تلاش نمائیم.  

همچنین در این مراسم  یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مولودی خوانی و مدح امام زمان (عج) پرداخت و در ادامه از 7  تن از کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان که به مقام جانبازی نائل آمده اند ،  به نام های  عباسعلی مظفری ارضتی ، اسداله مزدارانی ، مهدی عموزاده ،  علیجان معینی ،  ابوالقاسم ولی ، سید محمد هاشمی پور و حسینعلی حیدرزاده  با اهداء  لوح تقدیر تجلیل گردید .

گفتنی است در حال حاضر 4 جانباز سرافراز در شرکت بر ق منطقه ای سمنان مشغول به کار بوده و12تن دیگر به افتخار بازنشستگی نائل آمده و 4 تن نیز  به درجه رفیع  شهادت نائل گشته اند که شهید غلامعلی میرحاج در عملیات مقدماتی آزادسازی خرمشهر در تاریخ 19/2/61 به لقاءالله پیوست . 


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار