به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان؛

رونمایی از کتاب "سه هزار شیشلیک" در گرگان+عکس

کتاب سه هزار شیشلیک خاطرات "حاج محمد قاسم آبادی"، آشپز لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس است و توسط خانم "سیده فاطمه حسینی کوهستانی" به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۸۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ - 25May 2016

رونمایی از کتاب

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، مصاحبه کتاب "سه هزار شیشلیک" توسط آقای "غلامرضا خارکویی" انجام شده است نویسنده کتاب خانم "سیده فاطمه حسینی کوهستانی" می باشد که خاطرات "حاج محمد قاسم آبادی"، آشپز لشکر ویژه 25 کربلا را به نگارش در آورده اند. حاج محمد قاسم آبادی هشت سال دفاع مقدس و دو سال هم پس از پذیرش قطعنامه در منطقه به عنوان آشپز حضور داشتند.

کتابهای خاطراتی که تا امروز با موضوع دفاع مقدس به چاپ رسیده است کمتر به زاویه ی آشپزی برای نیروهای لشکر در شرایط جنگی و بحرانی، دغدغه ها، مسایل و مشکلات آن پرداخته شده است. این کتاب که با نثری شیرین و روان نوشته شده است به خوبی منعکس کننده حس و حال و فضای خاطرات به خواننده می باشد.

حاج محمد قاسم آبادی در دوران جوانی و قبل از جنگ کشتی گیر و به کار کشاورزی مشغول بودند و طی اتفاقاتی خواندنی در بیمارستان به عنوان آشپز مشغول به کار می شود و بعد از شنیدن از طریق تلویزیون که در جبهه ها نیاز به تعدادی آشپز دارند تصمیم میگیرد به جبهه برود که رفتن به جبهه و اتفاقاتی که در دوران دفاع مقدس برایش رقم میخورد، بسیار جذاب و خواندنی می باشد.

این کتاب به تیراژ 1000 جلد در 214 صفحه به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان به چاپ رسید و در همایش حماسه سازان سوم خرداد در گرگان رونمایی شد.

نظر شما
پربیننده ها