حجت الاسلام مدرسی در یادواره شهدای فصل بهار شهرستان ابرکوه:

شهدا با شهادت خود چراغ آزادی را در جامعه روشن نگه میدارند

حجت الاسلام مدرسی در یادواره شهدای فصل بهار شهرستان ابرکوه گفت:شهید بسان شمع است که می سوزد تا پیرامون خود را روشن سازد و دیگران از وجود نور وجود او بهره گیرند.
کد خبر: ۸۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ - 25May 2016

شهدا با شهادت خود چراغ آزادی را در جامعه روشن نگه میدارند

به گزارش دفاع پرس از یزد، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم بزرگداشتی در مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.

حجه الاسلام مدرسی استاد حوزه و دانشگاه  در یادواره شهدای فصل بهار شهرستان ابرکوه در اول سخنان خود در باب زیبایی های معنوی ایثار و شهادت گفت: هرفرد شهید با شهادت خود می خواهد چراغ آزادی در جامعه پرفروغ باشد و ریشه های گندیده ظلم و استبداد از میان برود، و انسان ها در کمال آزادی بیندیشند و راه و رسم زندگی خود را ترسیم کنند.

وی خاطرنشان کرد:شهید بسان شمع است که می سوزد تا پیرامون خود را روشن سازد و دیگران از وجود نور وجود او بهره گیرند. شهید هر چند به ظاهر زندگانی مادی خود را از دست می دهد، اما از این طریق دو زندگی دیگر را به دست می آورد، بهترین آن ها حیات برزخی اوست تا روز قیامت که به بهترین وضع زندگی می کند.

مدرسی در ادامه سخنان خود از جانفشانی های رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد افزود :دشمن هرگز باور نمیکرد که رزمندگان و دلیرمردان ما بتوانند خرمشهر را بار دیگر آزاد کنند بیشک آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی است که فداکاری، رشادت و جانفشانی فرزندان این مرزوبوم به منصه ظهور رسید.رزمندگان ما در عملیات بیتالمقدس توانستند حدود 5400 کیلومترمربع از خاک ایران را از چنگال دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران آزاد سازند.

گفتنی است برگزاری این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسج ابرکوه با استقبال خوب مردم این شهرستان برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها