عملیات ارتش و مقاومت سوریه در «تدمر»

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در عملیاتی محدود در اطراف شهر «تدمر» موفق شدند شعاع امنیتی بیشتری برای فرودگاه تدمر ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ - 24May 2016

عملیات ارتش و مقاومت سوریه در «تدمر»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بعد از آرامش چند روزه در شرق استان حمص، از ظهر امروز نیروهای سوری و نیروهای مقاومت عملیات جدیدی در حومه شرقی شهر «تدمر» آغاز کردند و موفق شدند مزارع حد فاصل ایستگاه سوم تا فرودگاه شهر تدمر را که حدود 4 کیلومتر مربع وسعت داشت را پاکسازی کنند.

تروریستهای داعش از ترس حملات توپخانهای و موشکی مقاومت به سمت آراک فرار کردند اما در جریان درگیریها بیش از 35 تن از تروریستهای داعش در عملیات کشته یا زخمی شدند.

هدف از عملیات امروز امن کردن بیشتر فرودگاه تدمر بوده است و نیروهای سوری و مقاومت قصد دارند با امن تر کردن محیط فرودگاه تدمر از این فرودگاه برای عملیاتهای آینده استفاده بیشتری کنند اما در حالت کلی هدف نهایی عملیات رسیدن به منطقه آراک واقع در شرق تدمر میباشد.
به گزارش فارس، از حومه شرقی شهرک «القریتین» نیز خبر میرسد که در ادامه پیشروی نیروهای سوری و مقاومت در طی دو روز گذشته، نیروها موفق شدند ساعتی قبل تعدادی از خاک ریزهای تروریستهای داعش را در ارتفاعات شرقی کوه راهبردی «خنیزیر» واقع در شرق شهرک القریتین از تسلط تروریستها خارج سازند و هدف از این عملیات جلوگیری از حملات مجدد تروریستهای داعش به شهرک القریتین میباشد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار