ویژه برنامه شبکه افق در روز مقاومت

مجله تصویری «گرا» به تهیه‌کنندگی محمد علی محمد دوست آخرین برنامه تلویزیونی خود را به مناسبت روز مقاومت و پایداری روی آنتن می‌برد.
کد خبر: ۸۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ - 24May 2016

ویژه برنامه شبکه افق در روز مقاومت

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجله تصویری «گرا» به تهیهکنندگی محمد علی محمد دوست آخرین برنامه تلویزیونی خود را به مناسبت روز مقاومت و پایداری روی آنتن می برد.

سعید علامیان، خبرنگار پرسابقه هشت سال دفاع مقدس، به عنوان دبیر بخش هنر و مقاومت مجله «گرا» میزبان چند تن از هنرمندان دفاع مقدس و محور مقاومت خواهد بود.

سعید صادقی عکاس دفاع مقدس، معروف به «چشم جنگ» با حضور در این برنامه از حال و هوای عکاسی در آن روزگار میگوید؛ دکتر عباس نژاد به عنوان دبیر بخش ادبیات دفاع مقدس میزبان چند تن از نویسندگان و ناشران حوزه ادبیات دفاع مقدس است. همچنین محمدعلی صمدی برای بیان تاریخ جنگ در این مجله حضور مییابد.

از دیگر بخشهای این برنامه میتوان به بخش ویژه «خمپارههای خواب آلود» اشاره کرد، در این قسمت شماری از رزمندگان با بیان خاطرات طنز خود، فضای مفرحی خواهند ساخت.

مجله تصویری «گرا» با تهیهکنندگی محمدعلی محمد دوست و سردبیری مرتضی سرهنگی در گروه برنامه های ترکیبی شبکه افق تولید شده و امشب ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
پربیننده ها