پیام تسلیت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی درگذشت همسر شهید بابایی:

صدیقه حکمت بانویی از جنس حماسه و ایثار بود

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی درگذشت همسر شهید بابایی طی پیامی آورده که صدیقه حکمت بانویی از جنس حماسه و ایثار بود.
کد خبر: ۸۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲ - 24May 2016

صدیقه حکمت بانویی از جنس حماسه و ایثار بود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش هاس مشارکت زنان در دفاع مقدس در پی درگذشت همسر شهید بابایی پیام تسلیتی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
فریاد که درهای بهشت باز کنید                   مهمان خدا سوی خدا می آید
صدیقه حکمت بانویی از جنس حماسه و ایثار، همسری وفادار و مادری نمونه که در طی زندگی پربرکت خود جز خدا ندید و در آرمان و اندیشه خدایی اش هرگز خدشه ای راه نیافت.
او در نشر ارزشهای دینی و قرآنی از هیچ کوششی دریغ نکرد؛ در جایگاه والای همسر شهید گرانقدر سرلشکر خلبان عباس بابایی و در مسیر ولایتمداری حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها  و صبوری حضرت زینب سلام الله علیها، خوش درخشید و با ایمان و اعتقاد خود به خداوند، الگویی موثر و به عنوان بانویی نمونه برای کشور ما محسوب می شد.
درگذشت حاجیه خانم صدیقه حکمت همسر شهید گرانقدر سرلشکر عباس بابایی را به فرزندان و سایر بستگان، تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای آن بانوی متدین و صبر و اجر برای بازماندگان مسألت داریم. و از ملت شریف و خانواده های معزز شهدا دعوت می نماییم تا در تشییع پیکر این اسوه صبر و مقاومت شرکت نموده و نسبت به تکریم جایگاه ایثار همچون گذشته سهیم باشند.
 سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار