سرلشگر فیروزآبادی در پاسخ به دفاع پرس:

استکبار جهانی در جنگ نظامی شکست خورده است/حزب الله در جنگ 33 روزه صهیونیست ها را به خاک سیاه نشاند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی در راه جنگ نظامی خود شکست خورده اما دست از سلطه جویی خود بر نداشته البته انقلاب اسلامی هم دست از مبارزه با سلطه گران بر نمی دارد.
کد خبر: ۸۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ - 24May 2016

استکبار جهانی در جنگ نظامی شکست خورده است/حزب الله در جنگ 33 روزه صهیونیست ها را به خاک سیاه نشاند

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشگر فیروز آبادی درجمع خبر نگاران در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس درباره نظر وی در خصوص صحبت های مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) که گفتند فتح خرمشهر های دیگری در راه است گفت: آنچه معلوم است  این است که استکبار جهانی در راه جنگ نظامی شکست خورده اما دست از سلطه جویی خود بر نداشته البته انقلاب اسلامی هم دست از مبارزه با سلطه گران بر نمی دارد.

وی ادامه داد: بنابر این استکبار دنبال راهکارهای دیگری مثل عملیات روانی، استحاله نظام، لیبرالیزه کردن کشور و سکولار کردن اساتید و دانشجویان و مردم و کور کردن اسلام ناب است ولی کور خوانده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: این راه کور شدنی نیست و جهادی که امام خامنه ای عزیز از آن اسم بردند یعنی اینکه هرجایی نشان از نفوذ دشمن و اثر استکبار دیدیم باید در برابرش مقاومت کنیم و این مقاومت هم مقاومت به تمام معنا است. البته جنگ نظامی نیست اما در این جهاد همه آحاد مردم و مسئولان سربازانی هستیم که لباس پوشیده و آماده حضور در میدان مقابله با دشمن هستیم.

وی با بیان اینکه در این جنگ همه مسئولند و تکلیف دارند و مجاهدت خواهند کرد ادامه داد: این جهاد بی وقفه ادامه خواهد داشت البته انقلاب اسلامی از طریق نظامی کشور گشایی نمی کند بلکه از طریق رساندن پیام حق به ملت ها آنها را مجذوب می سازد.

سردار فیروزآبادی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه آیا حزب الله لبنان می تواند مقابل اسرائیل ایستادگی کند، گفت: حزب الله در جنگ 33 روزه اسرائیل را به خاک سیاه نشاند و انها را از لبنان با ذلت اخراج کرد. این حزب الله توانش بیش از آن است که درباره آن صحبت می شود. اما سیاست حزب الله را حزب الله تعیین می کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پاسخ حزب الله در به شهادت رسیدن مصطفی بدر الدین چیست، اظهار داشت: سید حسن در این باره عنوان کرده که دلیلی مبنی اینکه اسرائیل برخوردی با این موضوع داشته باشد، پیدا نکردیم اما اگر برخوردی کرده باشد انتقام خود را در خارج از مزارع شبعا از آنها می گیرند و این وعده حتمی است. در این رابطه آمریکایی ها و اسرائیلی ها هم می دانند که سید حسن نصرالله سخنی بگوید به ان عمل می کند.

نظر شما
پربیننده ها