پیام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

همسر شهید بابایی، اسوه‌ای از زنان صبور، مقاوم و پیام‌رسان آرمان شهدا و انقلاب بود

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت درگذشت همسر شهید عباس بابایی پیام تسلیتی را صادر کرد که در آن آمده است: همسر فداکار شهید بابایی، نمونه و اسوه‌ای از زنان صبور، مقاوم و پیام‌رسان آرمان شهدا و انقلاب بود.
کد خبر: ۸۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴ - 24May 2016

همسر شهید بابایی، اسوه‌ای از زنان صبور، مقاوم و پیام‌رسان آرمان شهدا و انقلاب بود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در ابتدای این پیام آمده است: درگذشت مرحومه سرکار خانم صدیقه حکمت، همسر مهربان، مقاوم و صبور شهید سرلشکر خلبان عباس بابایی موجب تأثر و تألم گردید. بدون تردید تلاش­ها و زحمات آن بانوی صبور و فداکار که در طول حیات خویش همواره در مسیر ماندگاری یاد و نام شهدا و ترویج و گسترش فرهنگ و ارزش­های انقلاب، دفاع­ مقدس و شهیدان سرافراز اسلام به ویژه شهید والامقام سرلشکر خلبان عباس بابایی اهتمام و جدیت فراوان داشت در پیشگاه حق تعالی ثبت و ضبط خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: سلام و درود خداوند سبحان و رحیم بر آن بانوی فرهیخته، صبور و نجیب که با همراهی و تشویق او، عقاب تیزپرواز آسمان ایران اسلامی در عملیات­های خود موفق بود و عاقبت به شوق پرواز و دیدار همسر و یاور قهرمان و شجاع ­اش پرواز ابدی خود را همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و در ایام میلاد باسعادت حضرت بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آغاز نمود.

در خاتمه این پیام با تسلیت درگذشت مرحومه مغفوره سرکار خانم صدیقه حکمت به بازماندگان و خانواده معظم شهید بابایی، با دعوت از ملت عزیز و شهیدپرور تهران و قزوین درخواست شده است تا با شرکت و حضور پرشکوه خود در آئین تشییع و تدفین آن مرحومه مغفوره از مقام شامخ شهدای گرانقدر و خانواده معظم و معزّز آنان تجلیل و تکریم بعمل آورده شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار