ذاکری:

معرفی مقاومت اسلامی در مقابله با گروهک‌های تروریستی در جشنواره «چشمان آسمانی انقلاب»

مسئول واحد فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس گفت: دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی به معرفی مقاومت اسلامی در مقابله با گروهک‌های تروریستی می‌پردازد.
کد خبر: ۸۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ - 24May 2016

معرفی مقاومت اسلامی در مقابله با گروهک‌های تروریستی در جشنواره «چشمان آسمانی انقلاب»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ذاکری مسئول واحد فرهنگی انجمن پیشکسوتان سپاس با اشاره به اهداف جشنواره اظهار داشت: بیشترین توجه دومین جشنواره فرهنگی هنری چشمان آسمانی انقلاب اسلامی با محوریت بیداری و مقاومت اسلامی به شرایط روز جهان اسلام است که محور «مقاومت اسلامی در مقابله با جنایات داعش» خود گواه روشنی بر این موضوع است.

وی در تشریح ابعاد مختلف این محور گفت: از اهداف برگزاری این جشنواره فرهنگی هنری، نمایش رشادتهای جبهه مقاومت در مبارزه با گروهکهای تروریستی نظیر داعش که دست پرورده و مورد حمایت رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش است، میباشد.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی مثل عراق و سوریه امروز از سوی گروههای تکفیری که نمیشود اسم آنها را انسان گذاشت، مورد هجوم قرار گرفته است و  آنها  میخواهند کل منطقه را به آتش بکشند، افزود: تحت چنین شرایطی که منطقه آبستن حوادث است، گروههای مقاومت اسلامی جهت حمایت از مردم منطقه و ایجاد امنیت به صورت داوطلبانه وارد صحنه نبرد شدهاند.

ذاکری در ادامه گفت: مقاومت اسلامی در منطقه به سلسله حلقههایی متصل به هم که شامل ایران، سوریه، حزب الله و سازمانهای جهادی است، وابسته شده است و با توجه به  شکلگیری و استمرار جریان بیداری اسلامی در منطقه لازم است تلاشها و فداکاریهای شهدای مقاومت و بیداری اسلامی که سرآمد آنها شهدای مدافع حریم ولایت هستند، در سطح جهانی به منصه ظهور گذاشته شود.

وی در پایان گفت: انجمن سپاس امیدوار است با برگزاری این جشنواره مسئله مقاومت و ایستادگی با هنر شرکت کنندگان در این جشنواره به بهترین شکل ممکن در کشور و جهان اسلام نمود پیدا کند.

ذاکری تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در دومین جشنواره چشمان آسمانی انقلاب اسلامی تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی www.jashnvareh-sepas.ir  اقدام و آثار فرهنگی و هنری خود را ارسال نمایند.

نظر شما
پربیننده ها