امیر پوردستان:

فعالیت‌های دفاعی ارتش محدود به مرزهای سرزمینی نخواهد شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه فعالیت‌های دفاعی ارتش محدود به مرزهای سرزمینی نمی‌شود، گفت: هر زمان که دستور از سلسله مراتب فرماندهی صادر شود آماده دفاع از منافع ملی در نقاط مختلف هستیم.
کد خبر: ۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 22May 2016

فعالیت‌های دفاعی ارتش محدود به مرزهای سرزمینی نخواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اعزامی به منطقه عمومی رزمایش، امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش پس از اجرای موفقیتآمیز مرحله دوم رزمایش بیت المقدس28 در جمع فرماندهان و سربازان نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: طی هفتههای اخیر شاهد بودیم که نیروهای تیپ 65 در کنار نیروهای سپاه قدس توانستند مأموریت مستشاری خود را در سوریه با موفقیت به انجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه دشمن عزم خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزم کرده است، تصریح کرد: نیروهای مسلح به عنوان بازوهای توانمند نظام همواره وظیفه دارند تا خود را برای مقابله با دشمن آماده کنند.

وی افزود: مطمئن باشید اگر امروز آمریکا به ما حمله نمیکند به خاطر قابلیتهای نظامی، توان موشکی و توپخانهای و حضور سربازان شجاع و فداکار است، وگرنه سالهاست که گزینههای حمله به ایران را روی میز دارند. اما آنچه اراده حمله به ایران را از آنها سلب کرده آمادگی و توان نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه داعش و جبهه النصره و دیگر گروههای تکفیری برای ما دشمن کوچکی محسوب میشوند خاطرنشان کرد: فعالیت گروههای تروریستی در واقع ادامه راهبرد آمریکا در منطقه است، که با پولهای عربستان و قطر حمایت میشوند. جمهوری اسلامی ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی را دشمنان اصلی خود قلمداد میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار