حجت‌الاسلام گواهی:

آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است، گفت: تحمیل فشارهای اقتصادی علیه ایران، با هدف برقراری رابطه با آمریکا صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 21May 2016

آمریکا به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسولالله(ص)، در همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج خواهران سپاه تهران بزرگ که صبح امروز در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار داشت: بعضیها با ایجاد فشار اقتصادی، به دنبال آن هستند تا برای رفع این مشکلات با آمریکا رابطه برقرار کنیم.

وی افزود: این فشارها همسو با ارسال نامه اخیر اوباما به رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کسب اجازه دیدار با روحانی صورت میگیرد؛ این درخواست در شرایطی مطرح میشود که آنها به تعهدات بعد از برجام خود عمل نکردند.

گواهی با بیان اینکه مسئولان نباید مرعوب آمریکا شوند، گفت: دشمنان به دنبال آن هستند تا در سپاه و بسیج حس یأس و نا امیدی رواج یابد؛ زیرا در اینصورت است که میتوانند به سپاه و بسیج آسیب وارد کنند؛ بنابر این یک لحظه غفلت باعث بهوجود آمدن خسارات جبرانناپذیری میشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسولالله(ص) تصریح کرد: شیعه نباید بگوید "اینکه در سوریه و یمن حوادثی در جریان است، به من ربطی ندارد"؛ زیرا یکی از وظایف شیعه در عصر غیبت الگوبرداری از امام عصر(عج) در توجه و دستگیری نیازمندان است.

وی تأکید کرد: در مجموعههای خودمان باید با احساس تکلیف و وظیفه کار کنیم و کارهای ما نباید احساس رفع تکلیف بودن ایجاد کند؛ به عبارتی باید ببینیم وظیفه را انجام دادیم، یا رفع تکلیف کردیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار