زیر بارش باران؛

پیکر مطهر مادر شهیدان موسوی در قائم شهر تشییع شد

آسمان هم در وصال اُم‌الشهیدین شهید سید محمد موسوی و سید علیرضا موسوی گریست و مراسم تشییع پیکر این مادر شهیدان حال و هوای دیگری پیدا کرد.
کد خبر: ۸۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 20May 2016

پیکر مطهر مادر شهیدان موسوی در قائم شهر تشییع شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، صبح امروز با حضور پرشور مسئولان و مردم  پیکر پاک مادر شهیدان موسوی  تشییع و در آرامگاه ابدیش خاکسپاری شد.

صبح امروز مردم شهید پرور قائمشهر آمدند تا پیکر مادری را بدرقه کنند که در دامان مبارکش دو شهید والامقام برای دفاع از انقلاب، ایران و ایرانی پرورانده بود.

گویا آسمان هم از پرکشیدن روح این مادر گرانقدر به عرش خوشحال بود و از وصال مادر و فرزندان اشک شوق میبارید.

حضرت آیتالله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر در گفتوگویی با بیان اینکه مادران شهید، نشانه بارز صبر، استواری و مقاومت هستند، گفت: در جامعه فعلی همه مادران باید این گونه باشند و حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب (س) را الگوی خویش قرار دهند.

وی افزود: مادران و پدران شهید، نقش مهمی در تربیت فرزندان صالح دارند و این کار پسندیده آنها در نزد خداوند بیاجر و مزد نمیماند.

امام جمعه شهرستان قائمشهر گفت: قائمشهر به برکت حضور این مادران و همسران شهید افتخار میکند و بر ماست که ادامه دهنده راه فرزندان شهیدشأن باشیم.

همچنین مهدی محمدی، فرماندار قائمشهر در گفتوگویی با بیان اینکه این مادران شهید بهواسطه تربیت فرزندانی صالح به گردن ما حق دارند، اظهار کرد: وظیفه هر ایرانی است که در تکریم و تشییع این عزیزان شرکت کند.

فرماندار قائمشهر افزود: مرحومه حاجیه خانم روحیه شکری واحد مادر شهیدان سیدمحمد و سیدعلیرضا موسوی است که دیروز از بین ما پر کشید و به دیار باقی شتافت.

وی تصریح کرد: روزی این عزیزان جانشان را در طبق اخلاص نهادند و از کیان و انقلاب ما در مقابل دشمن تا دندان مسلح دفاع کردند و امروز وظیفه ما است که دعاگوی این همه ایثار و گذشت باشیم.

یادآور می شود، شهید سیدمحمد موسوی متولد 1346 در تاریخ دهم اسفند ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به شهادت رسید.

همچنین، سیدعلیرضا موسوی متولد 1345 در تاریخ بیستوپنجم اسفند ماه 1366 در عملیات والفجر 10 در منطقه حلبچه شهد شهادت را نوشید.

نظر شما
پربیننده ها