سردار فدوی خبر داد؛

حذف عبارت «ندسا» از مکاتبات و مراودات سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قصد داریم عبارت ندسا را از مکاتبات و مراودات خود برداریم، و به جای این عبارتِ اختصاری از عبارت کامل «نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی استفاده کنیم».
کد خبر: ۸۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ - 18May 2016

حذف عبارت «ندسا» از مکاتبات و مراودات سپاه

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار دریادار علی فدوی در دومین نشست سراسری خادمین مسئول بیت الزهرای نیروی دریایی سپاه که عصر امروز در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: در غرب کتابهایی نوشتند که در آن خداوند و پیامبر مفهومی ندارد و این باعث شده تا برخی اساتید غربگرا در کشورمان برای وصف فلسفه زندگی از این کتابها و منابع استفاده کنند؛ در حالی که ما باید نگاهمان به اسلام باشد؛ اما متاسفانه آنچه در جامعه وجود دارد نحوه حیاتی است که غرب آن را دنبال می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، تربیت فرزندان و حتی نماز خواندن تنها با سخن گفتن به نتیجه منتهی نمیشود؛ بلکه باید با عمل آن را ترویج داد، عنوان کرد: کاری که می خواهیم انجام دهیم باید مطابق با یکی از دستورات خداوند باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه خلقت بشر در اسلام به گونه ای است که حاضر نیست زیربار حرف ناحق برود، تأکید کرد: باید مراقب بود مستحبات جایگزین واجبات نشود.

سردار فدوی درباره مبانی فلسفه سیاسی غرب نیز بیان داشت: مبنای فلسفه سیاسی غرب منافعی را دنبال می کند که در راستای تحکیم خانواده نیست؛ چون آنها کسب منافع مادی را در اولویت قرار داده اند.

وی در پایان گفت: نیروی دریایی سپاه به دنبال آن است تا عبارت ندسا را از مکاتبات و مراودات خود حذف کند؛ یعنی به جای عبارت اختصاری "ندسا" از عبارت کامل نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی استفاده کند؛ چون زمانی که عبارت اختصاری ندسا به کار می بریم خیلی ها متوجه مفهوم آن نمی شوند.

نظر شما
پربیننده ها