سردار نقدی:

تشجیع بهائیت دُم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وقتی جلوی تحریف‌ها گرفته نشود، برخی به خود اجازه می‌دهند بهائیت را تشجیع کنند؛ در حالی که تشجیع بهائیت، دُم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی و ابلاغ پیام وفاداری و نوکری به این رژیم است.
کد خبر: ۸۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 16May 2016

تشجیع بهائیت دُم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش "ستاد برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)" که پیش از ظهر امروز در مجمتمع فرهنگی 5 آذر برگزار شد، اظهار داشت: سالگرد امام یادکردی است تا به مسیر امام(ره) بازگردیم؛ زیرا با دشمنانی روبرو هستیم که میخواهند حق و باطل با هم در آمیخته شود؛ تا راه امام(ره) گم شود.

وی افزود: دشمنان برای تحقق این هدف برنامه دارند و با بیپروایی رو به جلو در حال حرکت هستند؛ پس اگر جلوی جَو زدگی و حرکات انحرافی گرفته نشود، همچنان پیش خواهند آمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: سال پیش با افرادی مواجه بودیم که میگفتند "امام خواهان مبارزه با آمریکا نبود"؛ لذا خواهان نفی شعار "مرگ بر آمریکا" شدند. البته جوابهایی به این اظهارات داده شد؛ اما باید پاسخ قاطعتر میبود تا جرئت را در تحریفکنندگان راه امام(ره) از بین ببرد.

سردار نقدی اضافه کرد: امسال هم با تشجیع بهائیت مواجهیم؛ بهائیتی که یک فرقه جاسوسی است و هیچکس هم آنها را بهعنوان دین به رسمیت نمیشناسد. پس وقتی جلوی تحریفها گرفته نشود، برخی به خود اجازه میدهند بهائیت را تشجیع کنند؛ در حالی که تشجیع بهائیت، دُم تکان دادن برای رژیم صهیونیستی و ابلاغ پیام وفاداری و نوکری به این رژیم است. به همین خاطر باید با اینگونه انحرافها برخورد شود؛ چرا که این خیانت به مردم است.

وی با بیان اینکه آنکس که با بهاییها دوستی میکند، خودش هم مشرک است و این همان سخن قرآن کریم است، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) برای بیدارگری و ایستادن مقابل ظلم استکبار و زدودن تحریفهاست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار