سردار کاظمینی:

عوامل نفوذی دشمن قصد تغییر مسیر انقلاب را دارند

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: آنچه دشمن از عوامل نفوذی خود می‌خواهد، این است که مسیر حرکت انقلاب را تغییر دهند و بر مسئولین و تصمیم‌گیرندگان نظام تاثیر بگذارند، تا بلکه مسیر امام(ره) ادامه پیدا نکند.
کد خبر: ۸۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 16May 2016

عوامل نفوذی دشمن قصد تغییر مسیر انقلاب را دارند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ، پیش از ظهر امروز در همایش "ستاد برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)" اظهار داشت: هر ساله یک میلیون نفر در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) شرکت میکنند؛ که این فرصتی است تا مردم را به ادامه راه امام(ره) توجه دهیم.

وی افزود: عدهای میخواهند راه امام(ره) تحریف یا به فراموشی سپرده شود؛ تا بدین شکل مسیر امام(ره) متوقف یا به انحراف کشیده شود؛ بنابر این باید از مراسم سالگرد ارتحال برای توجه دادن آحاد مردم نسبت به موضوع مورد اشاره استفاده کرد.

فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تأکید کرد: نباید اجازه دهیم عوامل نفوذی در عرصههای مختلف همچون اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی ما را از یاد امام باز بدارند.

سردار کاظمینی گفت: آنچه دشمن از عوامل نفوذی خود میخواهد، این است که مسیر حرکت انقلاب را تغییر دهند و بر مسئولین و تصمیمگیرندگان نظام تاثیر بگذارند، تا بلکه مسیر امام(ره) ادامه پیدا نکند.

سردار کاظمینی تصریح کرد: روحیه انقلابی میتواند راه امام(ره) را ادامه دهد؛ یعنی روحیهای که جهادی باشد میتواند راه امام(ره) را ادامه دهد، وگرنه راه امام(ره) به فراموشی سپرده میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار