سردار حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

با تکیه بر استعداد جوانان باید با استراتژی آمریکا مقابله کنیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در برابر نامردی‌های‌ آمریکا نسبت به برجام باید بر توانمندی‌‌های ایرانی تکیه کنیم، گفت: توان موشکی ایران مرهون اقدامات جوانان کشور است.
کد خبر: ۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ - 16May 2016

با تکیه بر استعداد جوانان باید با استراتژی آمریکا مقابله کنیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ امیرعلی حاجیزاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دومین گردهمایی مدیریت جهادی که صبح امروز در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، با اشاره به مشکل مدیریتی در حوزه بکارگیری استعداد جوانان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله بسیاری از جوانان ما تحصیلکرده و با استعداد هستند که باید با برنامه ریزی صحیح بتوانیم این سرمایه های مطلوب را مدیریت کنیم تا این فرصت به تهدید تبدیل نشود.

وی با تاکید به توانمندی های کشور در حوزه های علمی گفت: امروز کشور ما برای انجام کارهای بزرگ و دانش بنیان توانایی لازم را دارد، اما مشکل ما در عدم مدیریت است.

سردار حاجیزاده افزود: در سپاه از شرکتهای دانشبنیان و استعداد های جوانان دانشگاهی به نحو شایستهای بهرهگیری میشود، زیرا اگر امروز یک موشک 2 هزار کیلومتر، بالستیک ضد ناو یا هواپیمای بدون سرنشین پیشرفته داریم به واسطه استفاده از همین جوانان است که سپاه آنها را راهبری میکند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: در برابر دشمن نامرد و زیادهطلبی چون آمریکا باید به ظرفیتهای داخلی و استعداد جوانان کشور تکیه کنیم، تصریح کرد: دولت تلاش کرد و موضوع برجام را صورت داد و به تمام تعهداتش در این رابطه عمل کرد، اما انتظار این است که عدم تعهد و نامردیهای کشور مقابل را هم ببیند که حتی به تعهدات خودشان هم عمل نمیکنند.

وی همچنین درباره چگونگی برگزاری رزمایشها گفت: نهتنها هیچکدام از کارهای ما تعطیل نمیشوند؛ بلکه اتفاقا رونق هم میگیرند،. مسئولان هم که متوجه نامردیهای آمریکا شدهاند، اهمیت بیشتری به کارها میدهند.

نظر شما
پربیننده ها