سردار نجات در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اجازه زیاده‌خواهی به هیچ قدرتی را در خلیج فارس نمی‌دهیم

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز جزو آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است؛ به همین علت اجازه زیاده‌خواهی و تجاوزگری به هیچ قدرتی را در این منطقه نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ - 16May 2016

اجازه زیاده‌خواهی به هیچ قدرتی را در خلیج فارس نمی‌دهیم

سردار حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص تصمیم اخیر کنگره آمریکا درباره فعالیتهای ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز اظهار داشت: خلیج فارس بخشی از سرزمین ما محسوب میشود؛ اما حضور نیروهای فرامنطقهای در این منطقه، غیر معقول و غیر منطقی است.

وی افزود: یک «قداره بند» از آن طرف دنیا به خلیج فارس آمده و برای دیگران «شاخ و شانه» میکشد؛ در حالی که حضور ما در خلیج فارس و تنگه هرمز که جزیی از آبهای سرزمینی کشورمان محسوب میشود، منطقی و یک امر طبیعی است.

سردار نجات تأکید کرد: خلیج فارس و تنگه هرمز جزو آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است؛ به همین علت اجازه زیادهخواهی و تجاوزگری به هیچ قدرتی را در خلیج فارس نمیدهیم.

معاون  فرهنگی سپاه همچنین درباره نحوه اجرای امر به معروف و نهی از منکر که از الویتهای امسال سپاه است، گفت: اولین موضوع در امر به معروف و نهی از منکر توجیه افراد بسیجی و آمران به معروف نسبت به این فریضه الهی است.

وی گفت: بسیج باید افرادی که داوطلب و توانمند در اجرای این فریضه هستند را شناسایی و آنها را نسبت به الویتهای امر به معروف و نهی از منکر توجیه کرده و آموزش دهد؛ لذا شناسایی و آموزش افراد توسط بسیج اولین کاری است که باید صورت گیرد، تا فعالیت آنها مثمر ثمر واقع شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار