سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

کوتاه آمدن مقابل آمریکا در قاموس ایران جایی ندارد/ آمریکایی‌ها از عصبانیت تجهیز ایران بمیرند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ابراز نگرانی مقامات آمریکایی از مجهز شدن ایران به سامانه پدافندی اس 300 گفت: آمریکایی‌ها می‌توانند بابت این موضوع عصبانی باشند و امیدواریم از این عصبانیت بمیرند.
کد خبر: ۸۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 15May 2016

کوتاه آمدن مقابل آمریکا در قاموس ایران جایی ندارد/ آمریکایی‌ها از عصبانیت تجهیز ایران بمیرند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه نخستین همایش ملی فرهنگ دفاعی، در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر برکناری فرمانده نیروهای ویژه آمریکایی که چندی پیش در خلیج فارس توسط تکاوران نیروی دریایی سپاه بازداشت شده بودند، اظهار داشت: آمریکاییها در این رابطه به لحاظ نوع برخوردی که جمهوری اسلامی با متجاوزان داشت، دچار چالش شدند.

وی افزود: آمریکاییها عادت کردهاند که کدخدا و بزرگ منطقه باشند و هر وقت که اقدامی کردند، دیگران در برابر آنها کوتاه بیایند؛ اما خوشبختانه کوتاه آمدن در برابر آمریکا در قاموس جمهوری اسلامی ایران جایی ندارد.

سردار جزایری ادامه داد: نیروهای ما در حالی با آمریکاییها برخورد کردند، که آنها ورود غیرمجاز به آبهای ما داشتند؛ به همین خاطر هم نیروهای ما میتوانستند برخورد قهرآمیزی با آمریکاییها داشته باشند؛ در صورتی که برخورد ما با آنها مسالمتآمیز بود؛ اما به هر حال این جریان آثاری را در پی داشت، که ناشی از ناراحتی و عصبانیت آنان است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تحویل سامانه پدافند هوایی اس 300 به ایران و نگرانی آمریکا از این بابت گفت: آمریکاییها میتوانند از نحوه مجهز شدن ایران عصبانی باشند و امیدواریم از این عصبانیت بمیرند.

وی درخصوص شهادت "مصطفی بدرالدین" فرمانده ارشد حزبالله در سوریه نیز بیان کرد: روند مقاومت منطقه نشان داده که بر خلاف آنچه که آمریکا، رژیم صهیونیستی و داعش تصور میکنند، زمانی که یک فرمانده بزرگ در جبههها به شهادت میرسد، نهتنها این شهادت اثر منفی برای مقاومت در منطقه ندارد، بلکه عنصری خواهد بود که مقاومت را یک گام به جلو میبرد، و بارها این تجربه را هم در دوران دفاع مقدس خودمان و هم در دفاع مقدس منطقه شاهد بودیم.

سردار جزایری تأکید کرد: شهادت این فرمانده عزیز، اثراتی را در آینده به نفع جبهه مقاومت در بر خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها