سردار دهقان خبر داد

تحویل سامانه پدافندی اس 300 به قرارگاه پدافند هوایی

وزیر دفاع کشورمان از تحویل سامانه پدافندی اس 300 به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 10May 2016

تحویل سامانه پدافندی اس 300 به قرارگاه پدافند هوایی

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) به خبرنگاران گفت: سامانه اس 300 امروز در اختیار قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) قرار گرفت.

وی افزود: ما در کنار این سامانه، سامانه باور 373 را در حال تولید داریم؛ که این سامانه نیز قابلیت درگیری با اهدافی از قبیل موشکهای کروز و بالستیک، پهپاد، هواپیماهای جنگی را دارد و قادر است چندین هدف پیشبینی شده را شناسایی کرده و مورد اصابت قرار دهد.

وزیر دفاع با بیان اینکه امروز توفیق داشتیم در قرارگاه پدافند جهت بازدید از دستاوردهای جدید دفاعی حضور پیدا کنیم، گفت: سامانههای مختلف راداری و مراکز فرماندهی و جستجوی مورد نیاز را احصا و در جهت تکمیل آرایهها و سامانهها در سطوح مختلف اقدام کردیم.

سردار دهقان تصریح کرد: بحمدالله آنچه که امروز در حوزه پدافندی داریم کفایت نیازمان را میکند  و سامانههای راداری، کشف و تعقیب و درگیری را در داخل میسازیم و قادریم که سامانههای موشکی و توپخانهای را تولید کنیم؛ که البته در این رابطه باید گامهای بلندی را برداریم.

نظر شما
پربیننده ها