سردار دهقان در همایش شهدای مدافع حرم:

امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها صورت می‌گیرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها در نقاط مختلف جهان صورت می‌گیرد و اگر کشوری بخواهد به نظام سلطه گردن ننهد، همواره مورد مواخذه خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ - 09May 2016

امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها صورت می‌گیرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عصر امروز طی سخنانی در همایش «بر مدار ماه» (بزرگداشت شهدای مدافع حرم) در تالار فردوسی دانشگاه تهران، با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، جبهه مقاومت و حرکت اسلامی را در منطقه تایید کردند، اظهار داشت: ملت ما امروز صفت پاسداری را به تبعیت از رهبر معظم انقلاب بزرگ میدارند.

دهقان، نظام سلطه را مظهر جاهلیت مدرن دانست و گفت: آنچه که امروز در منطقه ما و جهان اسلام رخ داده، یک توطئه عمیق و گسترده، در حد و قواره امروزی است و دشمن به دنبال حاکمیت بر کشورهای مختلف است.

وزیر دفاع اضافه کرد: امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها در نقاط مختلف جهان صورت میگیرد و اگر کشوری بخواهد به نظام سلطه گردن ننهد، همواره مورد مواخذه خواهد بود.

وی افزود: هر ملتی که در هر گوشه از دنیا تحت ستم نظام سلطه باشد و فریادش بلند شود، نظام ما در کنار آن خواهد بود.

دهقان ادامه داد: برخی از کشورها و در راس آنها عربستان و نظام فاسدش، هدایت جریانهای تروریستی را برعهده گرفته تا خواسته های امریکا و اسراییل را تامین کنند.

وزیر دفاع تاکید کرد: خاک هر کشور اسلامی که مورد تعرض قرار بگیرد، اگر آن کشور از ما درخواست کمک کند، با همه توان در کنار آنها خواهیم بود.

دهقان ادامه داد: البته تا امروز حضور سازمان یافته نظامی نداشتیم بلکه به مردم و ارتش همان آموزش و مشاوره دادهایم.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به این داریم که چهره رحمانی اسلام را به دنیا عرضه کنیم، افزود: داعش و جبهةالنصره و گروه های تروریستی به دنبال نشان دادن چهره نادرستی از اسلام هستند.

وزیر دفاع تصریح کرد: ما به جوانانی از ملتمان و سایر کشورهای مسلمان افتخار میکنیم که خالصانه برای دفاع از حریم اسلام در عراق و سوریه نقش آفرینی میکنند.

دهقان افزود: با این حضورها و شهادتها و در هم تنیده شدن خون مسلمانان، عزت و وحدت جامعه اسلامی را به نمایش گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار