امیر دادرس در پاسخ به دفاع پرس:

تعامل خوبی بین مجموعه‌های لشکری و کشوری نظام وجود دارد

معاون هاهمنگ‌کننده ارتش گفت: امروز تعامل خوبی بین مجموعه‌های لشکری و کشوری نظام وجود دارد؛ که این خود یکی از شاخص‌های قدرت ملی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ - 09May 2016

تعامل خوبی بین مجموعه‌های لشکری و کشوری نظام وجود دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دادرس معاون هماهنگکننده ارتش در حاشیه مراسم افتتاح نخستین کلینیک تخصصی طب سنتی آجا در پاسخ به سوال دفاع پرس اظهار داشت: حضور نماینده وزیر بهداشت در این مراسم بیانگر ارتباط تنگاتنگی است، که میان این دو مجموعه وجود دارد.

وی که در جمع خبرنگاران سخن میگفت، افزود: مسلما اگر در بخشی از مراکز درمانی ما ضعفی وجود داشته باشد، وزارت بهداشت در این خصوص به ما کمک خواهد کرد و همچنین اگر آنها از ما کمکی بخواهند دریغ نخواهیم کرد.

معاون هماهنگکننده ارتش تصریح کرد: امروز به برکت رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی، تعامل خوبی بین مجموعههای لشکری و کشوری نظام وجود دارد؛ که این خود یکی از شاخصهای قدرت ملی محسوب میشود.

امیر دارس با اشاره به رشادتهای پزشکان وظیفهشناس و فداکار در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: به یاد دارم هنگامی که رژیم بعث عراق بمب شیمیایی از نوع خردل را در یکی از مناطق جنگی استفاده کرد، دکتر هجرتی با نهایت ایثارگری، ماسک خود را از صورتش برداشت و به صورت رزمنده دیگری گذاشت و خودش دقایقی بعد به شهادت رسید.

رئیس ستاد مشترک ارتش در پایان گفت: بنده امروز هنگامی که از بیمارستان فوق تخصصی امام رضا(ع) آجا بازدید کردم، همان روحیه ایثار و فداکاری را در کادر پزشکی و درمانی این مجموعه دیدم؛ زیرا کارکنان این مجموعه حاضرند از سلامتی، اعتبار و وقت خود برای درمان بیماران هزینه کنند.

نظر شما
پربیننده ها