امام جمعه موقت تبریز؛

خوشا به حال آنان که پاسدار اهل بیت(ع) و رهبر انقلاب هستند

آیت الله آل هاشم گفت: پاسداری از جایگاه ولایت فقیه و حراست از حرم اهل بیت(ع) بسیار با ارزش است.
کد خبر: ۸۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ - 06May 2016

خوشا به حال آنان که پاسدار اهل بیت(ع) و رهبر انقلاب هستند

به گزارش گروه دفاع پرس از تبریز؛عصر امروز آیت الله سیدمحمد تقی آل هاشم در خطبههای نماز جمعه تبریز با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: در آیه چهارم قرآن مجید، آیه 164 آل عمران، 151 بقره و سوره عمران به مبعوث شدن پیامبر اکرم (ص)اشاره شده است.

وی ادامه داد: حضرت محمد(ص) قبل از بعثت چندین سال تزکیه نفس میکردند، ایشان از بدو تولد پیامبر بودند و در تاریخی معین ماموریت یافتند به رسالت اقدام کنند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به سازمان هلال احمر از زحمات پرسنل آن تشکر کرد و در ادامه بیان داشت: باید از اسناد مملکت مراقبت کنیم و از کتب قدیمی و تاریخی حراست لازم را به عمل بیاوریم چراکه این اسناد و کتابها گویای هویت ایران هستند.

وی تصریح کرد: اسناد ملی ارزش سرزمین ماست و باید به این مسئله اهمیت دهیم؛ هرکسی در خانه خود اسناد و کتب تاریخی دارد بهتر است آنها را به سازمان اسناد ارائه دهد تا از پوسیدگی و نابودی آنا جلوگیری گردد.

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه پاسداری از آرمانهای نظام وظیفه هر انسان انقلابی است، توضیح داد: خوشا به حال کسانی که خود را پاسدار امام حسین(ع)، رهبری، نظام و انقلاب قرار دادهاند، دفاع از جایگاه ولایت فقیه از ارزش بسیار والایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: ما باید قدر جانبازان این خطه را بدانیم، یادگاران دفاع مقدس به سختی روزگار خود را سپری میکنند و خانوادههای آنان در نگهداری از جانبازان جهاد مینمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار