نامه امام علی(ع) به مالک اشتر باید سرلوحه نمایندگان مجلس باشد

ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان تأکید کردند: به عنوان خطیب نماز جمعه به نماینده منتخب شهرضا تذکر می‌دهم که نامه امام علی(ع) را به مالک اشتر بخوانند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ - 06May 2016

نامه امام علی(ع) به مالک اشتر باید سرلوحه نمایندگان مجلس باشد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام یحیی رهایی امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبههای نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با تبریک مبعث پیامبر اسلام، اظهار داشت: مبعث بالاترین نعمت و محبت خداوند بر مردم است و پیامبر در هدایت بشر از خود یا بر اساس هوای نفس سخن نمیگوید و بر اساس عقل بشر با آنها حرف میزند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه شعبان و با تأکید بر لزوم بهرهمندی از برکات این ماه، بیان کرد: ماه شعبانالمعظم از ماههایی است که باید قدر آن را دانست و با خودسازی و پاکسازی درون از گناهان برای حضور در محضر حضرت دوست در رمضانالمبارک مهیا شد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به لزوم حفظ شئونات در اعیاد این ماه، افزود: اگر کنترل خود را از دست بدهیم این جشنها به دست افرادی میافتد که هیچ ربطی به ائمه ندارند.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) ماه شعبان را روزه میگرفتند و فرمودهاند «شعبان ماه من است هر که یک روز از این ماه را روزه بدارد بهشت بر او واجب میشود».

حجتالاسلام رهایی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، گفت: ملتی که الگویش حضرت سیدالشهدا(ع) باشد، هرگز با ظلم و ستم سازش نمیکند.

وی با اشاره به شعار سال، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری که امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیدند، هر یک از ما وظیفه داریم قدمی در راه اقتصاد مقاومتی برداریم و امروز زمینه انجام اقتصاد مقاومتی مهیا است.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: در این اقتصاد همه وظیفه داریم با دوری از اسراف و تجملگرایی از اجناس خارجی استفاده نکنیم و اقتصادی مردمی، درون زا و دانشبنیان داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در شهرضا گفت: مردم به وظیفه خود در انتخابات عمل کردند، اکنون باید نمایندگان مردم در خانه ملت مطالبات واقعى مردم را پیگیرى کنند.

حجتالاسلام رهایی با بیان اینکه این انتخابات با وجود تمام اقدامات خبیثانه دشمنان با حضور گسترده مردم برگزار شد، افزود: به عنوان خطیب نمازجمعه به نماینده منتخب شهرضا تذکر میدهم که نامه امام علی(ع) را به مالک اشتر بخوانند، در این نامه معیار انسانهای شایسته آمده که مردم چگونه در مورد ایشان صحبت میکنند و این ملاک یک نماینده مجلس است که پس از 4 سال مردم در مورد وی چگونه صحبت میکنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم نماینده مردم شهرضا با استفاده از نظر بزرگان و سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و راه شهدا و بدون در نظر گرفتن جریانها و احزاب سیاسی به مردم خدمت کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار