پدر شهید احمدی‌روشن:

تاریخ خیانتکاران و خدمتگزاران به نظام را مشخص می‌کند

پدر شهید احمدی‌روشن گفت: خدا، وجدان و تاریخ را نمی‌توانیم زیر پا بگذاریم چراکه تاریخ جزء جزء مسائل را می‌نویسد و در آینده مشخص می‌شود چه کسی به کشور خدمت و چه کسی خیانت کرده است.
کد خبر: ۸۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ - 05May 2016

تاریخ خیانتکاران و خدمتگزاران به نظام را مشخص می‌کند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رحیم احمدیروشن صبح امروز در آیین جشن عید مبعث در محل تکیه شهید روحالامینی کوهبنان اظهار داشت: شهدا ما را به مراسم خود دعوت میکنند همانهایی که بر اساس آیات نورانی قرآن کریم زنده هستند و نزد پرودگارشان روزی میخورند و حیات طیبه دارند.

پدر شهید مصطفی احمدیروشن با بیان اینکه در برگزاری مراسم شهدا نباید دغدغه داشته باشیم آنان خودشان مراسم را مدیریت میکنند، ادامه داد: امام باقر (ع) میفرمایند، «بعد از اینکه شهید به شهادت میرسد در جوار رحمت الهی به او جای میدهند از نعمتهای مادی و معنوی برخوردار و در سایه رحمت الهی مسکن میدهند".

احمدیروشن تصریح کرد: شهد شیرین شهادت چهقدر در کام شهید مزه کرده که پشت پا به تمام نعمتهای بهشتی میزند و میخواهد دوباره به دنیا برگردد تا در صف مجاهدان قرار گیرد اما خداوند عرض میکند وعده ما تخلفناپذیر است و کسی نمیتواند به دنیا برگردد.

وی یادآور شد: شهید برای ما آبرو خریده، دنیا و آخرت خود و ما را آباد کرده است و برای ما یک ظرفیت کسب کرده و ما باید قدر این ظرفیت را بدانیم و آن را در هر جا خرج نکنیم بلکه سعی کنیم راه شهدا را ادامه دهیم.

پدر شهید هستهای کشور خاطرنشان کرد: خانواده شهدا وظیفهای زینبگونه بر عهده دارند و باید رسالت شهدا را به مردم برسانند چراکه شهدا برای امور دنیایی و همچنین پست و مقام نرفتند بلکه آنان برای رضایت خداوند و ادامه راه ولایت پا در این مسیر گذاشتند و رفتند.

وی با بیان اینکه ما باید ولایت را دریابیم چرا که مظلوم واقع شده است، ابراز داشت: چرا رهبر باید این قدر دغدغه نفوذ داشته باشند در حالی که ایشان نفوذ را به سه دسته اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تقسیم میکنند اما نفوذ فرهنگی را حساستر از بقیه میدانند.

احمدیروشن بیان داشت: وضعیت کنونی طوری شده که نفوذ فرهنگی را شاهد هستیم لذا مسئولان باید حواسشان جمع باشد چون استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا قرار دارد مگر نگفت، مسأله هستهای را بیایید تمام کنیم در حالی که رهبری فرمودند ما حمایت میکنیم اما ایشان فرمود ما خوشبین نیستیم چون آنان کشورهای قابل اعتمادی نیستند و دبه در میآورند که چنین هم شد.

وی یادآور شد: تیم مذاکره کننده رفتند برجام تصویب شد اما اگر مسأله دشمنان هستهای بود اکنون باید مبادلات بانکی ما را آزاد میکردند تا اقتصاد ما بچرخد اما شاهد هستیم که بعد از مدتی دوباره 2 میلیارد دلار پولهای ما را برمیدارند.

احمدیروشن گت: خوشخیال نباشیم دشمن هرگز به تعهداتش پایبند نیست چراکه مشکل آنان هستهای نیست، آنان خدا، پیامبر، قرآن، دین و... ما را هدف قرار دادهاند و نمیخواهند ما از کشورهای مظلوم و مستضعف جهان حمایت کنیم.

وی ادامه داد: آنان بهدنبال این هستند که چرا شما موشک نقطهزن دارید که از 300 کیلومتر برد آن بیشتر است چرا قانون شما طبق شرع است چرا شورای نگهبان باید نظر بدهد و چراهای فراوان دیگری دارند.

پدر شهید هستهای کشور افزود: مردم و مسئولان باید هوشیار باشند چون دشمن برای همه چیز ما نقشه دارد حتی مقدسات ما را هدف قرار دادهاند، حجاج را مظلومانه زیر پا لگد مال میکنند و در نهایت از پذیرفتن حجاج ایرانی شانه خالی میکنند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولان دولتی ما طبق شرع و منویات مقام معظم رهبری و خواستههای ملت حرکت کنند ما غلام حلقه به گوش آنان هستیم و کفش آنان را جفت میکنیم.

احمدیروشن اظهار کرد: حضرت امام (ره) در مورد آمریکا فرمودند، "استکبار جهانی و در راس آنان آمریکای جهانخوار مانند یک سگ هار میماند که اگر در مقابل او عقبنشینی کنیم بهدنبال ما خواهد آمد و اگر مقاومت و ایستادگی کنیم عقبنشینی میکند."

وی عنوان کرد: احساس دشمن بر عقبنشینی ما است در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند، "ما نرمش قهرمانانه انجام دادیم از دولت حمایت کردیم تا بدانند که دشمن قصد دوستی ندارد، زیرا آنان بهدنبال هستهای ما نیستند، فردا میگویند حقوق بشر را رعایت نمیکنید ما با این دشمن روبهرو هستیم."

وی ابراز داشت: استکبار میگوید ما در دنیا منافع داریم و جنگهای نیابتی راه میاندازد و دسته دسته انسانها را میکشد، دلارهای نفتی را دسته دسته خرج میکند تا به قول مقام معظم رهبری خوشحالی را در دل سرمایهدارانبینالمللی که اکثرا از صهیونیستها هستند، بنشاند.

احمدیروشن گفت: خدا، وجدان و تاریخ را نمیتوانیم زیر پا بگذاریم و مواظب باشیم تاریخ جزء جزء مسائل را مینویسد و در آینده مشخص میشود چه کسی به کشور خدمت و چه کسی خیانت کرده است.

پدر شهید هستهای کشور بیان کرد: نباید بگذاریم مقام معظم رهبری مظلوم باشد و علیوار سر در چاه گذارد ما باید هوشیار باشیم چراکه امنیت ما به برکت زعامت و ولایت رهبر فرزانه و متفکر انقلاب است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار