مدیر روابط عمومی دفتر رهبری مطرح کرد:

رد برخی برداشت‌ها از مبحث فقهی «صلاة مسافر»

مدیر روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری گفت: برخی برداشت‌ها از جلسه درس خارج فقه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در مباحث فقهی«صلاة مسافر»، فاقد اعتبار و استناد است.
کد خبر: ۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ - 05May 2016

رد برخی برداشت‌ها از مبحث فقهی «صلاة مسافر»

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، خلجی، مدیر روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: سه روز قبل، یک صفحه اینستاگرامی، از جلسه درس خارج فقه حضرت آیت الله العظمی خامنهای مطلبی در خصوص سفر به یکی از شهرهای خارج از کشور منتشر کرد؛ این مطلب که بیان مخدوش و ناقصی از بحث مبسوط معظم له درباره «صلاة مسافر» بود، بازتاب و واکنشهایی داشت.

وی افزود: از عزیزانی که توفیق حضور در این جلسات را دارند و عموماً جزء طلاب فاضل هستند، انتظار میرود که بیش از دیگران، به پیچیدگیهای مباحث فقهی و مقامات بحث و اقتضائات جلسات درس و انتقال معانی و دلالتهایی که از طریق انتشار الفاظ در مقامی غیر از مقام جلسه درس انجام میشود، توجه داشته باشند که علی الاغلب نیز همینگونه است.

مدیر روابط عمومی دفتر مقام معظم رهبری گفت: با این حال، لازم است توجه شود که انتشار مطالبی از این دست که خارج از روال رسمی و معمول بوده و عموماً نیز به برداشتهای ناقص افراد از مباحث برمیگردد فاقد اعتبار و استناد است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار